Aviseringar
Rensa alla

Nu har jag städat mitt rum!


Ämnesstartare

För andra gången sedan jag registrerade mig på UM har jag städat mitt rum ordentligt. Allt är snyggt och stiligt och har t.om. möblerat om. Är allmänt lycklig över situationen och sitter vid ett skrivbord där man faktiskt kan se bordsskivan, i en stol på ett golv man faktiskt kan se. Till skillnad från förra året så har jag inte filmat resultatet, så ni slipper se. [smile]

Hur ofta städar ni erat rum, och hur lortigt har ni det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Mitt trick är att inte städa rummet överhuvudtaget då skiten/smutsen till slut har börjat ge rummet en mycket bra skyddande impregnering som gör min crib komplett[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Till skillnad från förra året så har jag inte filmat resultatet, så ni slipper se.

Meh. [mad]

Stringburka:

ur ofta städar ni erat rum, och hur lortigt har ni det?

Förut städade jag aldrig, bara mamma som gjorde det för hon blev så arg på mig.[blush] Nu har jag dock insett att det behövs städas oftare så tar upp allt efter att jag använt det osv [y] Mycket bättre, då behöver man aldrig storstäda!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duktigt gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

duktigt gjort.

Du skriver så bra [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hur ofta städar ni erat rum, och hur lortigt har ni det?

hm, min bror som inte är hemma hos oss särskilt ofta tittade precis in och fick en tom blick. tydligen har det förvärrats sen han bodde här.
jag städar en gång i halvåret, kanske [blush]


   
SvaraCitera

sällan... väldigt sällan....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Städar när mamma säger åt mig 😛


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Städar när mamma säger åt mig 😛

ja me -_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oOJoelOo:

ja me -_-

Eyy bruuuur[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Du skriver så bra [blush]

vet, du gillar det [blush]

Stringburka:

Hur ofta städar ni erat rum, och hur lortigt har ni det?

har inte dammsugit sen mars, och det ligger kläder, tidningar och papper överallt. ser ut som skit men orkar inte bry mig,


   
SvaraCitera

Och jag som trodde jag städade sällan [shake]
Städar väl en gång i månaden/en gång varannan månad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Städade varje torsdag när jag gick på internat, men hemma bara när det blir för skitigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar när det är nystädat. Man halkar på golvet för att man dammsugat och skurat så mycket. Luften är ren och det doftar nytt. Myyyys. Då trivs jag som bäst. Jag är nog jävligt grym när jag väl städar. Storstädar jag så är jag sååååå noga och det tar flera, flera, flera timmar.

Men det är sällan det händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom hem idag o såg att mamma hade städat de för första gången på 5 år eler nåt HAHAHAHAHA hon hatade att de va så ostädat


   
SvaraCitera