Aviseringar
Rensa alla

Nu har jag städat mitt rum!


städar inte ditt rum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte ofta.
Ostädat + dammallergi = </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir tvingad varje söndag men är ändå kaos på mitt rum:E


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

städar cirka 2 gånger om dagen så att det alltid ser välstädat ut


   
SvaraCitera

Jag har det sådär charmig så smutsiga och rena kläder ligger i samma hög på golvet. Städar gör jag sällan om jag inte får en av mina ytterst ovanliga städnojor, men jag dammsuger iallafall när dammråttorna blir för stora och läskiga.


   
SvaraCitera

sällan.


   
SvaraCitera
Sned
 Sned

De gånger någon försöker sig på någon städning i mitt rum så blir jag oftast väldigt upprörd och hävdar att även om det ser helt förjävligt ut så har jag toppenkoll på var allt finns. Det har jag inte, hur jag mycket jag än önskar det. Men det går väl fan inte att kolla på TV när någon står bredvid med en dammsugare.


   
SvaraCitera

Nu när man har ett helt hus att städa till skillnad från ett rum eller lägenhet så känns det nästan som att man städar jämt. Men hellre att städa och plocka undan oftare än att lägga allt på högar som tar veckor att gå igenom...

Det tristaste är att torka rent hyllor och sånt, tv:n och glasskåp. Såååå trist! [mad] Fast det blir fint när det är städat och fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Städar när det är dags att tvätta, eftersom jag då måste gå igenom hela rummet och leta efter tvätt ändå. Plus att det är just tvätten som gör det så jävla oresonligt stökigt. Och disken, men den brukar jag styra upp i samma veva. Tvättar kanske varannan vecka, ibland bara en gång i månaden beroende på hur jag mår... >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera