Aviseringar
Rensa alla

nu har min pojkvän varit otrogen mot mig.


Ämnesstartare

nu har min pojkvän varit otrogen mot mig, (gå in och läs mitt tidigare tråd först så förstår ni bättre.)
och han skrev massa saker och var med den här "victoria", jag fick reda på det från hon i ett meddelande på fb som då hon skrev att hon ville att jag skulle veta det och hon skickade sen bilder på mobilen på vad dom hade skrivit och hon sa ju emot till slut mot han.

men han gav mig ju en andra chans från de tidigare som hade hänt och då tänkte jag att jag måste ge han en ny chans.. Men jag sa klart och tydligt åt han att jag är så grymt sårad och förstår fortfarande inte varför han har gjort det här och han har bara kommit upp med löjliga förklaringar så man vill bara spy på dom. Men nu så kan jag inte lita på han alls eller har något förtroende för han eller nå men jag älskar han över allt annat och är så fruktansvärt kär i han så det finns inte men då ska han på en festival i 3 dagar och sova borta med sina kompisar hos han och det klarar jag inte av.. jag får inte följa dom för det skulle bara vara dom grabbarna. Han är den ända som har tjej (jag) så det är inte så roligt heller att släppa iväg han med tre andra singlar som har massa alkohol i sig och är 16 år.  Ska jag ta en paus och visa vars mina gränser går och visa att det är inte som vanligt igen utan han måste försöka och visa varför jag ska ha kvar han eller ska jag vara tillsammans med han även när han är där? för han tycker det är bara löjligt och säger att han inte ska göra något eller prata med någon tjej men det sa han ju innan också så jag litar inte en sekund på det.. spelar ingen roll vad han säger.. 

för hur som helst kommer jag ändå tänka på vad han kommer göra och inte göra.. 


   
Citera

varför har ni inte ett öppet förhållande istället?


   
SvaraCitera

Så sammanfattningsvis så har han varit otrogen mot dig men du är fortfarande ihop med honom? Varför? 


   
SvaraCitera

Han har ju brytyt mot förtroendet som ni hade. Att han inte visar mer förståelse för att du inte tycker om att han ska åka iväg måste ju nästan innebära att han skulle kunna göra det igen. Speciellt om det var så att du fick reda på de förra gången på ett annat sätt än att han berättade det. Jag skulle gjort slut, det viktigaste i ett förhållande är tillit, och om du inte kan lita på att han inte kommer vara otrogen när han är runt tjejer utan dig är han inget att ha. Du kommer bara må dåligt utav honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
varför har ni inte ett öppet förhållande istället?

vi har det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Så sammanfattningsvis så har han varit otrogen mot dig men du är fortfarande ihop med honom? Varför? 

ja.. för jag tycker om han så fruktansvärt mycket.. även om jag blir sårad så tänker jag aldrig på mitt bästa och skulle inte klara av att vara utan han heller.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldat: har ju brytyt mot förtroendet som ni hade. Att han inte visar mer förståelse för att du inte tycker om att han ska åka iväg måste ju nästan innebära att han skulle kunna göra det igen. Speciellt om det var så att du fick reda på de förra gången på ett annat sätt än att han berättade det. Jag skulle gjort slut, det viktigaste i ett förhållande är tillit, och om du inte kan lita på att han inte kommer vara otrogen när han är runt tjejer utan dig är han inget att ha.

ja.. jag har funderat på det.. men jag skulle inte kunna leva utan han heller och det är det som gör allt så fruktansvärt jobbigt


   
SvaraCitera

Du kan.  Du är stark. Du är bara emotionellt bunden till honom för att du TROR  att du är svag och att du inte kan leva utan honom, men guess what...du kan! Du behöver en egoboost, lycka till vännen

emmaass:

ja.. för jag tycker om han så fruktansvärt mycket.. även om jag blir sårad så tänker jag aldrig på mitt bästa och skulle inte klara av att vara utan han heller.. 


   
SvaraCitera

emmaass:

vi har det

då kan man ju inte vara otrogen 


   
SvaraCitera

emmaass: ja.. för jag tycker om han så fruktansvärt mycket.. även om jag blir sårad så tänker jag aldrig på mitt bästa och skulle inte klara av att vara utan han heller..

En slav under kärleken. Jag beklagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

då kan man ju inte vara otrogen 

jaha du menar så, nä men herregud nej jag vill bara att det ska vara vi två!?!


   
SvaraCitera

emmaass:

jaha du menar så, nä men herregud nej jag vill bara att det ska vara vi två!?!

varför är då båda två otrogna?


   
SvaraCitera
Zeme
 Zeme

Gör slut, det här låter ju bara extremt destruktivt.


   
SvaraCitera

amsi: varför är då båda två otrogna?

+1 En fullt rimlig fråga.


   
SvaraCitera

Men va!? Du var ju inte otrogen utan blev våldtagen.. Snubben är ett jävla ass. Lämna fanskapet bara. 


   
SvaraCitera