Aviseringar
Rensa alla

nu har vi 1 timme på oss att dö


Ämnesstartare

[smile][smile][smile]

helloooooooo.. where are u jorden undergång


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

JAHA FAKTUMET ATT VI FAKTISKT EJ DOG BLEV EJ LIKA POPULÄRT MINSANN JÄVLA DRAMA QUEENS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*peppar peppar ta i trä*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte hela den här grejen.

EN SNUBBE i typ AUSTRALIEN har av någon anledning fått för sig att jorden ska gå under idag och folk tror på honom??

liksom om jag helt plötsligt påstod att grisarna skulle vända sig och göra hämnd mot mäniskorna och slakta oss på löpande band typ nästa tisdag skulle folk tro mig då? [confused]


   
SvaraCitera

e det här typ elfte gngen jorden skulle ha gått under? säkert fler gngr än det. tkr bara det e sjukt roligt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

EN SNUBBE i typ AUSTRALIEN har av någon anledning fått för sig att jorden ska gå under idag och folk tror på honom??

för filmen 2012 blev så jävla poppis... folk tror d är en djup film och drf är det coolt att filosofera om detta skede

när det ENBART ÄR BULLSHIT

Dräparen:

liksom om jag helt plötsligt påstod att grisarna skulle vända sig och göra hämnd mot mäniskorna och slakta oss på löpande band typ nästa tisdag skulle folk tro mig då? [confused]

hahahahahahahaha

nä du är
1. inte en mystisk gammal gubbe
2. ej kommit film om det som upphetsar fjortisarna (länge sedan jag använde det ordet, kändes bra)

alexthepope:

e det här typ elfte gngen jorden skulle ha gått under? säkert fler gngr än det. tkr bara det e sjukt roligt [crazy]

tkr det är skrämmande att så många ens lyfter ögonbrynet åt det och faktiskt för diskussion... vill spy på mänskligheten lite då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lördags-snubb1 e bara ännu en indian som tog nåt random datum and made it the worlds doom


   
SvaraCitera

Lounge fact:

vill spy på mänskligheten lite då

haha jag med! inte klokt vad människor är dumma. att dem inte tänker själva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

lördags-snubb1 e bara ännu en indian som tog nåt random datum and made it the worlds doom

redan 😐

alltså d som påstod annat

alexthepope:

haha jag med! inte klokt vad människor är dumma. att dem inte tänker själva

dem tänker ju själva... med en liten JORDNÖT till hjärna hahahhAHhehu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

redan 😐

alltså d som påstod annat

ahh


   
SvaraCitera

Lounge fact:

dem tänker ju själva... med en liten JORDNÖT till hjärna hahahhAHhehu

HAhihuHEhoHÖHÖhahaHUhiHIHOheheHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

liksom om jag helt plötsligt påstod att grisarna skulle vända sig och göra hämnd mot mäniskorna och slakta oss på löpande band typ nästa tisdag

VA?! Är det sant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är det nio minuter kvar.
Var är apokalypsen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*provocerar fram den*


   
SvaraCitera