Aviseringar
Rensa alla

NU JÄVLAR BLIR DET RUNKFRÅGA!!!


Ämnesstartare

dazed:

Finns det någon Amerikansk motsvarighet till um där man kan ställa frågan och få svar.

På rak arm känns det som att de enda amerikanerna som forumar är de som är typ baptister och vill prata om hur cool deras seriebibel är med andra ungdomar.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

har hänt när jag kom på (no pun intended) att inte hade något annat att torka med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

På rak arm känns det som att de enda amerikanerna som forumar är de som är typ baptister och vill prata om hur cool deras seriebibel är med andra ungdomar.

Klockren observation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

har hänt när jag kom på (no pun intended) att inte hade något annat att torka med

Det här känns inte som en äkta sockrunkare! Men kanske är svaret så enkelt, att de enda sockrunkare som finns är det utan att de egentligen vill det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det måste gå att börja tillverka en bra runksocka på industriell skala för gemene med komfort och bra förutsättningar för att enkelt tvätta. Kanske har man också rent dekorativa runksockor så småningom i tex siden, som lite nonchalant får hänga ut ur kavajfickan när man dinerar med Carl Bildt och Edward Blom.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det här känns inte som en äkta sockrunkare! Men kanske är svaret så enkelt, att de enda sockrunkare som finns är det utan att de egentligen vill det?

ja skulle aldrig drömma om att ha en "dirty sock"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det måste gå att börja tillverka en bra runksocka på industriell skala för gemene med komfort och bra förutsättningar för att enkelt tvätta.

Detta låter som en jävligt bra plan, gärna med ett material som inte blir "crusty" alldeles för lätt, det kan som du säger bli en riktig modefluga, och att byta ut den föråldrade näsduken mot något halvt dekadent är helt i tiden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

pga har varit med person som ej velat ha kladdiga lakan och där kondom inte användes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rasförrädaren:

kladdiga lakan

mysigt ju.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Har ej penis (Du röstade på detta alternativ)

Vad hemskt och vidrigt det verkar, känner jag spontant. Samt helt kåthetsavdödande, tanken på det. Om jag hade haft penis, då, föreställer mig utifrån det.

dazed:

trodde man slängde bort strumpan sen i skam.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

kladdiga lakanmysigt ju.

aa fan det hör till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Tror du personen i fråga som tvättar mina strumpor märker detta? Vad pinsamt isåfall. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Detta låter som en jävligt bra plan, gärna med ett material som inte blir "crusty" alldeles för lätt, det kan som du säger bli en riktig modefluga, och att byta ut den föråldrade näsduken mot något halvt dekadent är helt i tiden!

Jag har fan tummen perfekt placerad på nutidens puls jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja nu jävlarrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol nä


   
SvaraCitera