Aviseringar
Rensa alla

Nu kan man tydligen inte bli diskriminerad om man är man


Ämnesstartare

Den här personen sa att man inte kan bli diskriminerad om man är vit man, jag är varken upprörd eller arg, tycker det bara är så roligt att se hur människor tänker. Vad har ni för tankar?
Ja jag har inget liv så jag frågar sådana människor om sådana saker.
Källa:  http://ask.fm/ebbaebbaebba


   
Citera
Kudhos

Vita heterosexuella män från Sverige är inte människor längre. Det vet väl alla.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det finns så många underhållande människor.


   
SvaraCitera

Tror vi har ett case av Feminazi här.


   
SvaraCitera

Ytterligare en bitter hen-feminist verkar det så move along folks, nothing to see here Rullar ögonen

Vad hade dessa surfittor gjort om de inte hade tillgång till cyberweb för att sprida ut sin dynga?


   
SvaraCitera

Finns folk som säger allt möjligt, att kvinnor bara duger för sex, att alla mörkhyade borde skjutas osv


   
SvaraCitera
Semlan

Razor:
Tror vi har ett case av Feminazi här.

bästa jag läst idag


   
SvaraCitera

Weeaboo:
Ytterligare en bitter hen-feminist verkar det så move along folks, nothing to see here Rullar ögonen

Vad hade dessa surfittor gjort om de inte hade tillgång till cyberweb för att sprida ut sin dynga?

De är ju bara en kvinnlig version kränkta män? Finns en del såna på forumet


   
SvaraCitera

Sluta lyssna på folk som vill göra andra upprörda så är problemet löst


   
SvaraCitera

Semlan: bästa jag läst idag

Credits går till adaq som postade denna bild i en annan tråd:

After-all-those-posts.jpghttps://static.ungdomar.se/users/239287/forum/After-all-those-posts.jp g" />


   
SvaraCitera

Razor:

Credits går till adaq som postade denna bild i en annan tråd:

After-all-those-posts.jpghttps://static.ungdomar.se/users/239287/forum/After-all-those-posts.jp g" />

bilden framställer ju mannen och kvinnan väldigt könstereotypiskt. dålig bild imo


   
SvaraCitera

lmaomynigga: De är ju bara en kvinnlig version kränkta män? Finns en del såna på forumet

Har svårt att se att det knappt finns några "kränkta män" öht. Men det är väl bara ytterligare en varningsflagga för att jag tillhör nämnda gruppen antar jag av feminismen.

Givet att om det inte finns så är detta exemplet tiofaldigt värre. Resonemang som förs kring män här hade man aldrig kunnat föra kring kvinnor.


   
SvaraCitera

lmaomynigga: bilden framställer ju mannen och kvinnan väldigt könstereotypiskt. dålig bild imo

Det kan jag hålla med om, jag koncentrerade mig mer på texten.


   
SvaraCitera

Weeaboo:

Har svårt att se att det knappt finns några "kränkta män" öht. Men det är väl bara ytterligare en varningsflagga för att jag tillhör nämnda gruppen antar jag av feminismen.

Givet att om det inte finns så är detta exemplet tiofaldigt värre. Resonemang som förs kring män här hade man aldrig kunnat föra kring kvinnor.

finns män som ägnar lika mycket tid som feminazis åt att skriva om hur synd det är om män och hur hemska tjejer är


   
SvaraCitera

Weeaboo: Har svårt att se att det knappt finns några "kränkta män" öht.

Har sett flertalet sådana själv.


   
SvaraCitera