Aviseringar
Rensa alla

NU KÖR VI/JAG


Ämnesstartare

Nä, nu jävlar ska jag inte äta godis, glass, chips och liknande fettiga saker för ofta. Jag ska heller inte trycka i mig dålig mat utan bra mat. Träningen ska igång också. Vill göra min kropp fastare, EJ smalare. Fastare och gärna gå upp litelite.

Ska vara duktig, måste vara duktig!

Ge tips, fakta och liknande!
Vad är det bästa man kan äta? Ge bra, lätta recept.
Vad är bra träning för en som har problem (ganska så mycket) med lederna,rygg, knän, hälsenor, ÖVERALLT?
Vad bör jag tänka på?

PEPPA thx


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

JA E PÅ OKI THX

/har inga tips/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

JA E PÅ OKI THX

ja, vi får ge daily updates på vad vi gjort!!!!! eller? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN HALLÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögjenn:

ja, vi får ge daily updates på vad vi gjort!!!!! eller? [blush]

mm men jag börjar nog imrogon [blush] för ja har studies idag å måste HETSÄTA för å orka


   
SvaraCitera

faaan.. faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan jävla skitfan jävla jävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

mm men jag börjar nog imrogon för ja har studies idag å måste HETSÄTA för å orka

aaaa1!! bra

honolulu:

faaan.. faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan jävla skitfan jävla jävel

va


   
SvaraCitera

bögjenn:

va

vet ej hatar mina muppade matvanor på senaste tiden jävla gah är irriterad som fan nu på något...... vet ej vad, äcklig middag kanske [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögjenn:

Vad är bra träning för en som har problem (ganska så mycket) med lederna,rygg, knän, hälsenor, ÖVERALLT?

Balansbollsövningar är bra. Se till att öva in balans först bara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

vet ej hatar mina muppade matvanor på senaste tiden jävla gah är irriterad som fan nu på något...... vet ej vad, äcklig middag kanske

Aw, gör som mig dåp!1

Zeppelin:

Balansbollsövningar är bra. Se till att öva in balans först bara..

Okej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögjenn:

Vad är bra träning för en som har problem (ganska så mycket) med lederna,rygg, knän, hälsenor, ÖVERALLT?

Simning kanske? Men låter mer som att du behöver en rullstol[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Simning kanske? Men låter mer som att du behöver en rullstol

Jo, detta var ett förslag men nu finns det ingen tillgänglig simhall i närheten utan är 45 min till den närmsta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska också leva hälsosammare.
Ska inte dricka nån öl... imorgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögjenn:

PEPPA thx

välkommen till klubben, även om jag siktar på att gå ner i vikt och upp i muskler så inte samma mål ^^

men ja bryt med allt sådant som är onyttigt bland sötsaker egentligen, knappt ens unna sig det på lördagarna när det är lördagsgodis (ja jag gör det men ska försöka få bort det)

köp frukten du älskar mest och ät det när sötsuget drar igång, det mättar sötsuget rejält mycket, hos mig åtminstone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

välkommen till klubben, även om jag siktar på att gå ner i vikt och upp i muskler så inte samma mål ^^

ja, nä, vill gå upp och få musklerrrrrrr (tror att det skulle kunna leda till större boobs dessutom)

Knarko:

köp frukten du älskar mest och ät det när sötsuget drar igång, det mättar sötsuget rejält mycket, hos mig åtminstone.

åh, smart!


   
SvaraCitera