Aviseringar
Rensa alla

nu kokar jag ris


jag borde också laga middag, fan


   
SvaraCitera

Wööö inte käkat på 26 timmar.


   
SvaraCitera

dazed:
Wööö inte käkat på 26 timmar.

om din (riktiga) mamma hade sett detta hade hon nog packat väskan och begett sig mot dina trakter på två röda


   
SvaraCitera

isola:

om din (riktiga) mamma hade sett detta hade hon nog packat väskan och begett sig mot dina trakter på två röda

Mhm, jag har dock meddelat henne att jag är lite "småsnuvig" så jag har typ berättat att jag är krasslig.


   
SvaraCitera

Riset i Japan är så gott att man inte behöver äta någonting till. Saknar ;_____; För lat för att fixa själv.


   
SvaraCitera

mmmh ris sushis


   
SvaraCitera

det kanske låter gott


   
SvaraCitera

Oj, jag har så många frågor som jag rent spontant känner att jag vill ha väl genomtänkta och seriösa svar på, vilka berör just detta ämne! Här ger jag dig två, hoppas du är vänlig och tillmötesgående och visar mig den tillbörliga respekten jag förtjänar i egenskap av att vara din medmänniska i detta vackra och som tur är risfyllda kosmos: 

1. Sköljde du riset innan du kokade det?

b) Brände det fast i botten?

4. Var kom riset ifrån? Är det ekologiskt odlat?

Jag har flera frågor som du kanske kan besvara när du har tid, exempelvis:

1. Varför slutade Ika Nord göra och medverka i barnprogram?


   
SvaraCitera

tevepro:

the pinnacle of marketing

har för mig att 80-90-nånting % av hushållen i japan har en riskokare. de är sjukt praktiska om man äter mycket ris. 


   
SvaraCitera

Leijonsparf: har för mig att 80-90-nånting % av hushållen i japan har en riskokare. de är sjukt praktiska om man äter mycket ris.

Mmm, det var det första frugan installerade när hon flyttade in.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Mmm, det var det första frugan installerade när hon flyttade in.

always going on about my car and my wife; they're both small, boring and japanese.


   
SvaraCitera