Aviseringar
Rensa alla

Nu lämnar jag UM


Ämnesstartare

Nu säger jag upp mig från UM. Jag har gjort mitt här och ska nu skaffa mig ett liv. Ett liv fullt med kompisar som inte sticker kniven i ryggen på en som här på UM. Ett liv fullt med roliga aktiviteter, som att se på bio, gå på café och bara slappa.

Nu slipper ni honom som kommer och förstör era meningslösa trådar. Har alltid tyckt att det är tragiskt med småflickor som undrar om man är gravid om man inte får mens på en månad. Att dessa småflickor har aldrig lärt sig vad Google är. Har aldrig riktigt haft orken att låta bli att komma med idiotiska svar.

Dock finns det några fina människor här som man tycker om och har förstått sig på en litegrann i.a.f. Medan andra har hatat mig från första sekunden. Folk har försökt att få mig avregistrera i år utan att lyckas. Det är ni som har givit mig drivkraften att fortsätta om ni har aldrig har riktigt förstått det.

Anledningen till att jag säger upp mig är för att delvis skaffa mig ett liv, men även för jag kanske börjar bli för gammal för denna sajt. Jag har gjort mitt och haft det riktigt roligt stundtals på UM. Har varit här i några år och sett alla puckon, vilket har varit ett stort nöje i sig. Men även för man kanske sitter här mer än vad man umgås med kompisarna, vilket är lite tragiskt.

För er som inte visste det har jag faktiskt inte haft sex med en endaste på UM och har aldrig haft könssjukdomar. Så kära barn, om ni vill undvika sjukdomar kan ni säkerligen själva lista ut hur man gör. Dock har jag fått pussar av några kära UM-medlemmar och varma kramar vilket är inte fyskam heller. Ni luktade inte så illa som jag hade trott, ni luktade bara som fiskbilen:)

Jag har lärt mig en hel av er och även lärt mig att alla människor innerst inne är snälla. Att nästan alla människor tänker ungefär likadant, även om de är fjortisar, gamlingar, rika som fattiga. Det är inte så stor skillnad på människan.

Vissa har trott att jag är pedofilXD Vilket jag kan meddela att jag inte är. Bara för att man pratar med en 14årig flicka betyder det inte att man vill stoppa kuken i henne. Har faktiskt lite mer bakom pannbenet. Tror det eller ej men jag kommer sakna medlemmar som har varit otroligt dryga i sina svar. Ni har er charm med.

Är jag bitter över UM? Nej knappast, här kunde jag leva ut mina sjuka tankar med andra. Här kunde man säga att alla negrar luktar illa och en stor del av medlemmarna fattade att man skämtade. Här man kunnat spanat in en del fina tjejer och killar med utseende som har fått en att känna en som fotomodell jämförelsevis.

Här man lärt sig hur en del av dagens ungdom har fungerat. Här har jag funnit att alla ungdomar är inte bakom flötet. Tvärtom, ungdomar idagens samhälle är rättså trevliga men tänker lite annorlunda.

PS! Kommer sakna några extra starkt, ni vet vilka när. Men bara för att du ville enhimmelskdrog att jag skulle nämna dig så gör jag det.

Har ni frågor är ni välkomna med de innan jag avregistrerar mig innan 22.00

Om ni vill fortsätta ha kontakt med mig är ni välkomna att lägga till mig på MSN (sebastianeriksson187@hotmail.com)

Dold text: Är du nöjd nu mopsen?[mad]


   
Citera

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag undrar hur många som faktiskt läser hela texten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det va fan på tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejdå


   
SvaraCitera

Good riddance.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dramaqueen:

Hejdå

Ciao

KannibalKocken:

det va fan på tiden

Älskar dig med[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

&usg=AFQjCNF42i6Rejvta84AHBVGWK34jls6ZA" alt="Image">


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Dock finns det några fina människor här

SebastianE:

Kommer sakna några extra starkt

aaaw tack [blush] [love]

Ha de gött så hörs vi väl på msn då jag addar dig snart 😉


   
SvaraCitera

vissa är tillräckligt smarta och kan vara på um OCH ha ett riktigt liv samtidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Älskar dig med[love]

vill ha dig, nu[cute]


   
SvaraCitera