Aviseringar
Rensa alla

Nu när det ändå är poppis


Ämnesstartare

Tja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok skriv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Ska jag skriva om dig?

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

kör.

Du är: flirtig. Och säkert jättecharmig i verkliga livet men du skriver inte så mycket vettigt här på UM vilket inte alls är något fel, men tror att du har många bra saker inom dig som du skulle kunna sätta till diskussioner. Du verkar som en person som gillar vin, skulle gärna lära mig dricka det med dig - du känns som en människa man gärna festar med men som kan vara svår att hålla vardagliga konversationer med.

Storchen84:

Har du fått något annat än negativt/negativa intryck om mig?

Har inte så många intryck av dig. Du är lätt att komma ihåg - men du ger inte så mycket att komma ihåg dig av. Vet att du är en av de äldre medlemmarna, och att du kan ge lite creep-vibbar. Positiva intryck är att du verkar hålla dig lugn med de flesta och så gillar jag dina karaktäristiska hjärtan i slutet på dina inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GIVE ME YOUR BEST SCHÅTT½!½!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Har två bilder av dig: antingen TOKLIBERAL eller fascistisk vilket såklart gör att jag backar lite för att ge mig in i diskussioner med dig då människor som är så radikalt åt något håll ofta mest skriver mot istället för med och blir bara gräl.

Jag testar bara olika teorier, det är inte mina fasta åsikter. Nu testar jag de iofs väldigt aggressivt men men.

g*nus:

Jag kan nog bestämt säga att jag inte skulle vilja träffa dig i en mörk gränd

Hoppas du skojar för jag är inte sån. Jag har ibland starka känslor men de resulterar mest i högljutt gräl.

g*nus:

fastän jag aldrig håller med om något du tycker

Jag vet inte om du vet vad jag tycker, för jag har aldrig riktigt framfört de åsikter jag är övertygad om. Det jag för fram i diskussioner är teorier som jag testar mot er andra. Ibland (läs: ofta) funkar det bättre om jag gör det lite provocerande. Det betyder inte att jag själv har de åsikterna.


   
SvaraCitera

- Razorblade -:

Det jag för fram i diskussioner är teorier som jag testar mot er andra. Ibland (läs: ofta) funkar det bättre om jag gör det lite provocerande. Det betyder inte att jag själv har de åsikterna.

Herregud, nu tycker jag än mer illa om dig.

OnT: Ge mig något, s'il te plaît.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Tja.

Du känns som en bufflig macho-man som skulle vilja lyfta mig på ett finger och snurra runt mig om jag inte vore en del av "genusmaffian". Jag tror att du är jätterolig att hänga med om man matchar personlighetsmässigt, vilket vi nog INTE ALLS gör.

Du känns som en som skulle vara med i någon TV6-produktion av människor som typ äter grodben. Vet inte varför.

Jr. HBT:

ok skriv

Jag är rädd för dig! Skräckförtjusning dock. Dina åsikter känns relevanta och reella, men samtidigt är du lite... dryg? Så är rädd för att diskutera med dig. Om jag vore fast i en djungel med ett gäng UMare skulle du vara ett självklart val, du verkar sitta på mycket kunskap och rationalitet. Du är väldigt utvecklad språkligt och jag hoppas att du blir framgångsrik genom att uttrycka dig språkligt, tror att du är en människa som kan påverka andra.

amsi:

aa

Du är så jävla bra och rolig människa, men det är väldigt svårt att vara vanlig med dig när du gör som du mår. Det känns som att du kan öppna dig mycket till människor, men jag tror inte att jag vet så mycket om dig som jag kanske "borde". Jag tror att du kommer ha det mycket lättare i livet när du inte bor hemma, och när du får vistas i trygga miljöer.

Jag tror att du lätt kan skrämma bort människor (vilket är jävligt synd, du är one of a kind och signifikant att få ha som vän) eftersom att du svänger humör väldigt snabbt från lättsinnad och glad till att vara på botten. Jag önskar att vi kan vara goda vänner när vi inte går varandra på nerverna, och om du bor närmre så att man kan träffa dig (tror det är viktigt för att kunna ha en bra relation med dig, att du får en slags fysisk trygghet till en människa).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör hårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Herregud, nu tycker jag än mer illa om dig.

Noterat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Nu i min seriösa tråd så skriver jag redigt grammatiskt, hoppas det gör dig glad.

Du anar inte.

g*nus:

men tror att du har väldigt fina kvalitéer när man träffar dig i verkliga livet.

Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Herregud, nu tycker jag än mer illa om dig.

läs karl popper och sluta med dina kritiska läsningar av reklamkataloger från 50-talet.

g*nus:

Om jag vore fast i en djungel med ett gäng UMare skulle du vara ett självklart val, du verkar sitta på mycket kunskap och rationalitet.

haha. jag brukar se mig själv som väldigt opraktisk men det kan nog vända vid yttre press.

i övrigt var det nog korrekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

GIVE ME YOUR BEST SCHÅTT½!½!

Jag tycker mest att du är jobbig här på um och har aldrig uppfattat att du skrivit något till mig som inte varit drygt, men du är säkert en bra person bakom det, bara att jag inte "fått" ta del av det.

Ögon i en plåthink:

Ge mig något

Haha okej detta är lite läskigt! Jag tycker att du är en mycket intelligent person med hjärtat på väldigt rätt ställe, men jag tror även att du kan vara lite av att inte vilja bli felbehandlad (självklart ska man känna så och starkt ta avstånd från människor som felbehandlar en) men samtidigt omedvetet felbehandla andra.

Jag har alltid varit skrämd och "hotad" av dig (ja, du vet, det som vi båda vet) pga jag själv haft dålig självkänsla och tyckt att allt du gjort är bättre/coolare/mer intressant än vad jag själv är vilket get utfall på att jag ogillat dig vilket jag är mycket ledsen över. Men jag är glad att vi inte längre "är i varandras vägar" eftersom att det enbart skapade obekvämlighet och att om vi senare skulle vilja tala eller om vi skulle träffas på en träff så skulle det funka mycket mycket bättre och att vi faktiskt skulle ha ett utbyte.

Jag tycker att du är en viktig person för världen, och jag är glad att du gör människor jag tidigare stått nära lyckliga på ett sätt som jag inte kunnat och är glad att inte behöva försöka leva upp till att kunna längre.


   
SvaraCitera
time
 time

Drop it like it's hot!


   
SvaraCitera