Aviseringar
Rensa alla

Nu "utförsäkras" alla betygskompletterare


Issen:

så ogiltigförklaras alla betyg från det efter ett visst antal år så man måste läsa om allting från början även om du hade bra betyg i de du klarat...

Hur många år?

Lidande små barn:

Var kan man läsa detta?


   
SvaraCitera

ser inte ngt direkt fel med det. är man så dum så att man kastar bort sin skoltid får man skylla sig själv. självklart ska de som var duktigare ha företräde. liksom den som går ut med MVG i allt ska ha fler valmöjligheter än den som hade VG i allt.


   
SvaraCitera

soimpolite:

ser inte ngt direkt fel med det. är man så dum så att man kastar bort sin skoltid får man skylla sig själv.

För alla som failar i skolan gör det ju pga lathet.


   
SvaraCitera

Budolicious:

För alla som failar i skolan gör det ju pga lathet.

har jag inte påstått.


   
SvaraCitera

soimpolite:

har jag inte påstått.

Nej, men denna ändringen drabbar ju även de andra.


   
SvaraCitera

soimpolite:

ser inte ngt direkt fel med det. är man så dum så att man kastar bort sin skoltid får man skylla sig själv. självklart ska de som var duktigare ha företräde. liksom den som går ut med MVG i allt ska ha fler valmöjligheter än den som hade VG i allt.

Många är inte tillräckligt mogna att tänka på sin framtid i de åldrarna, börjar det körigt i ettan så är det lätt att det fortsätter om du förstår.


   
SvaraCitera

Dekadent:

Många är inte tillräckligt mogna att tänka på sin framtid i de åldrarna, börjar det körigt i ettan så är det lätt att det fortsätter om du förstår.

jag förstår hur du tänker men jag håller inte med. det finns inte alltid rätt och fel utan åsikter, om du förstår?


   
SvaraCitera

soimpolite:

med MVG i allt ska ha fler valmöjligheter än den som hade VG i allt.

vad hände med att ge folk en andra chans osv? [love]


   
SvaraCitera

Dom tycker väl antagligen att det är kul att jävlas med dom som ej fyllt 18 än, dom har ju andå ingen rösträtt och ska alltså bara hålla käft...


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Knak och sprak:

Hur många år?

5 tror jag


   
SvaraCitera

Okej, dags för en rensning. Lägg av med personangreppen, ni är ju bara löjliga.


   
SvaraCitera

känns på ngt sätt dumt att rensa tråden. den här moderathatande revolutionerande gruppen kommer ju ändå finnas kvar och fortsätta debattera med förolämpningar etc. såvida ingen blir låst eller varnad men det skulle ju knappast hända. personer som inte passar in i dagens samhälle samlas på UM och således är det lite andra normer som gäller här


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

Det är så liberalism funkar, folk ska få vara korkade utan att bli straffade! Länge leve friheten!


   
SvaraCitera