Aviseringar
Rensa alla

Nu ska Dan moraltanta kring sidans sponsorer


Ämnesstartare

Är det så passande att en ungdomssida vars målgrupp främst är ungdomar under 18 sponsras av postkodlotteriet trots att man måste vara myndig för att spela? 


   
Citera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag delar din indignation även om jag inte kände till detta pga adblock, sedan vetifan om det vore en vettig sponsor oavsett målgrupp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Jag delar din indignation även om jag inte kände till detta pga adblock, sedan vetifan om det vore en vettig sponsor oavsett målgrupp. 

Känner detsamma, spel är enligt mig ett ganska stort problem i samhället även om man inte tar upp det så ofta. Jag skulle gärna säga att det tillsammans med tobak och alkohol är bland det farligare som är lagligt i dagens samhälle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Känner detsamma, spel är enligt mig ett ganska stort problem i samhället även om man inte tar upp det så ofta. Jag skulle gärna säga att det tillsammans med tobak och alkohol är bland det farligare som är lagligt i dagens samhälle.

Ja mången ung man har nog spelat bort studiebidraget när dom försökt "försörja sig" på nätpoker hos kronans alternativ.  Det kan jävligt lätt eskalera det där med spelandet, djur och jävlar vad jag brände pengar när jag blev 18. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja mången ung man har nog spelat bort studiebidraget när dom försökt "försörja sig" på nätpoker hos kronans alternativ.  Det kan jävligt lätt eskalera det där med spelandet, djur och jävlar vad jag brände pengar när jag blev 18. 

jag har aldrig spelat i hela mitt liv, tror det är bäst så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra fråga! Kim och Magnus som är projektledare för we_change (som Postkodlotteriet varit en av flera möjliggörare för) är på midsommarledighet just nu. Men jag har hojtat till dem så de svarar nog här på måndag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

jag har aldrig spelat i hela mitt liv, tror det är bäst så!

Ibland måste man dopa upplevelsen med lite onödig spänning för att man skall orka glo igenom en trött superettanmatch live från när Ljungskile  gästar Stadsparksvallen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
Bra fråga! Kim och Magnus som är projektledare för we_change (som Postkodlotteriet varit en av flera möjliggörare för) är på midsommarledighet just nu. Men jag har hojtat till dem så de svarar nog här på måndag.

låter skoj!

dazed:

Ibland måste man dopa upplevelsen med lite onödig spänning för att man skall orka glo igenom en trött superettanmatch live från när Ljungskile  gästar Stadsparksvallen. 

eller så glor man inte alls : $


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi borde ha reklam för leksaker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha gillar den dumma tanken på att demokratisera reklam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
haha gillar den dumma tanken på att demokratisera reklam.

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: eller så glor man inte alls : $

Nu förstår jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

?

kom att tänka på hur kul det är att låtsas att reklam är ett gemensamt medvetet beslut, såhär:

df rqp:
vi borde ha reklam för leksaker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej nu muntrar vi upp stämningen med lite allsång grappar

df rqp:
haha gillar den dumma tanken på att demokratisera reklam.

Hjärta


   
SvaraCitera