Aviseringar
Rensa alla

Nu ska Dan moraltanta kring sidans sponsorer


Ämnesstartare

moraltanting is the shit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nu förstår jag inte.

att jag snarare skulle skita i att glo på matchen utan att piffa upp den

df rqp:

kom att tänka på hur kul det är att låtsas att reklam är ett gemensamt medvetet beslut, såhär:

Jaha, tycker det kan vara vettigt att säga vad man inte har, inte just i detta fallet kanske men tex att man lagstiftar om tobaksreklamer eller reklam som riktar sig till barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
Jaha, tycker det kan vara vettigt att säga vad man inte har, inte just i detta fallet kanske men tex att man lagstiftar om tobaksreklamer eller reklam som riktar sig till barn.

det var bara en association, riktade mig ej mot dig. sry om otydligt.

värna om barnen är lite annan sak än att se reklam som en fin prydnad man ska välja tillsammans. asså typ som att välja julgran. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

det var bara en association, riktade mig ej mot dig. sry om otydligt.

värna om barnen är lite annan sak än att se reklam som en fin prydnad man ska välja ihop.

jo fattade

jo kanske, har inte tänkt så mycket på reklam förutom att lite pubertalt skrikit ut "AHMEN FÖRBJUD SKITEEEN1!1!1"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: Känner detsamma, spel är enligt mig ett ganska stort problem i samhället även om man inte tar upp det så ofta. Jag skulle gärna säga att det tillsammans med tobak och alkohol är bland det farligare som är lagligt i dagens samhälle.

Spel är bra, det ger mig jobbTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ibland måste man dopa upplevelsen med lite onödig spänning för att man skall orka glo igenom en trött superettanmatch live från när Ljungskile  gästar Stadsparksvallen. 

Så sant. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag själv använder Adblock Plus och slipper därmed allt onödigt tjafs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kusten:
Jag själv använder Andblock Plus och slipper därmed allt onödigt tjafs.

no%2Bducks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Spel är bra, det ger mig jobbTumme upp

Kokain är bra, det ger colombianerna jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Kokain är bra, det ger colombianerna jobb

Japp, den enes död den andras brödTumme upp


   
SvaraCitera