Aviseringar
Rensa alla

Nu ska det bli förändring!


Ämnesstartare

Jag har nu beslutat mig för att ta kontroll över min kropp. Jag vill bli smalare. En smalare kropp hade helt enkelt sett bättre ut, linjerna i ansiktet hade sett bättre ut, mina små bröst hade inte sett så konstiga ut i jämförelse med min stora rumpa.. [tard]
Jag tränar inte, äter godis och annat gott lite då och då.. NO MORE!
[Jag är 16 år, 1,70 m, 60 kg.]

Jag har bestämt mig för att

*börja jogga så ofta jag kan. När skolan börjar så räknar jag med att hinna jogga runt 2ggr i veckan. Finns det några bra övningar för just rumpan, låren och magen förresten?

*sluta äta godis, dricka läsk och annat onyttigt. Sötsuget ska jag dämpa med vatten och frukt. Fast, att sluta helt på en gång kanske inte är så bra. Ska nog trappa ner lite i taget.. [ops]

*äta mindre portioner, större delen av talriken ska bestå av sallad.

*inte äta efter kl 19.00

Är det någon mer här som också vill bli av med lite kilon, vi kanske kan peppa varandra? [party]


   
Citera
Ämnesstartare

svajig:

bli av lite kilon

jah , Tack .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför inte? Du är inte direkt överviktig, men att sluta att äta godis och dricka läsk är väl aldrig dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde tråden skulle handla om obama [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

jah , Tack .

Vill du bli min gå-ner-i-vikt-polare här på UM? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svajig:

Vill du bli min gå-ner-i-vikt-polare här på UM?

Aah , kan jag väll [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Varför inte? Du är inte direkt överviktig, men att sluta att äta godis och dricka läsk är väl aldrig dåligt?

Nä, precis. Jag var först lite orolig över att det skulle bli lite tjat om den saken.. Men jag räknar absolut inte kilon, det är hur min kropp ser ut som jag vill förändra. Jag tycker själv att min kropp skulle se bättre ut med mindre rumpa och lår etc.. Viktigt att notera!

Så, om det är nån som har någon bra rumpövning så håll inte inne med den! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte gå ner i vikt, men tack ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svajig:

Är det någon mer här som också vill bli av med lite kilon, vi kanske kan peppa varandra?

Jag håller på att gå ner, jag har gått ner ungefär 5kilo nu, ska gå ner 5 eller 6 kilo till. Jag går ner 1kg i veckan, ligger på 91,2 just nu.
Fast, jag behöver inget pepp talk, det är tillräckligt enkelt att gå ner i vikt ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svajig:

Finns det några bra övningar för just rumpan, låren och magen förresten?

http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=149

http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=151


   
SvaraCitera

svajig:

[Jag är 16 år, 1,70 m, 60 kg.]

hm, jag är 20 år, 170 lång och 58 kg och jag äter godis å onyttigheter när ja vill och rör aldrig på mej [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svajig:

*inte äta efter kl 19.00

Vad skulle det tjäna till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svajig:

*inte äta efter kl 19.00

Varför det? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InjectMeWithAIDS:

170 lång

Ge mig.


   
SvaraCitera

majkie2:

Ge mig.

nej. du kan få en bärs om du är snäll[cute]


   
SvaraCitera