Aviseringar
Rensa alla

NU SKA FINGERPRINTS SLUTA RÖKA


Ämnesstartare

Det här är min tråd, min min min tråd, som ska hjälpa mig att sluta röka nu. Så här kan jag skriva när mitt begär blir för stort eller när jag har klantat mig och rökt en cigg på fyllan så att ni kan stötta mig som faaan. Litar på er nu.
Har endast sagt till min sambo att jag ska sluta då jag inte vill att irl-vänner ska reta mig om jag faller dit.

röker mitt förhoppningsvis sista cigarettpaket just nu!!!
Har dock beställt e-cigaretter (utan nikotin) som ersättning i början. Jobbigast att bli av med behovet efter sysslan.

Så stötta mig!

Just nu har jag elva cigg kvar....

Dold text: Till Passaro, vet att du kommer skriva något i form med "du kommer inte klara det" eller dylikt. Så säger redan nu: håll käften.

ÄNDRAT 2012-10-02 10:39

ÄNDRAT 2012-10-02 10:41


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

VAD BRA ATT DU SKA SLUTA [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Dold text

hahahaah. satt precis och tänkte det där.[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar uppskjutningen "måste bara röka klart". Släng dem direkt vafan. Vanligaste dagen att börja banta på? Måndag? knappast. Imorgon? ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

hahahaah. satt precis och tänkte det där.

Känner dig lite oroande bra kanske [cute][love]


   
SvaraCitera
höna

duktig du är. orkar själv inte. men har dragit ner rejält, och det var inte så svårt. köpte dextrosol och åt istället för att röka dedär onödiga cigaretterna, typ när jag väntar på tåget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja med att slänga de du har kvar, alternativt ge bort till bättre behövande (eller folk som tänkt fortsätta iaf) [no-no].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

älskar uppskjutningen "måste bara röka klart". Släng dem direkt vafan. Vanligaste dagen att börja banta på? Måndag? knappast. Imorgon? ja.

nä måste ha de sista. vill ha dem så att jag kan njuta in i slutet.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Känner dig lite oroande bra kanske

Sluta ta det roliga från mig.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum SEX/Könssjukdomar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

nä måste ha de sista. vill ha dem så att jag kan njuta in i slutet.....

Dumt tänkt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det är bättre att bara lägga av och avlägsna allt som har med cigaretter att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Börja med att slänga de du har kvar, alternativt ge bort till bättre behövande (eller folk som tänkt fortsätta iaf) .

NEJ, behöver veta vilken som blir min sista. Och mina e-cigg kommer inte fören imorgon eller på onsdag så måste röka klart mitt sista paket.
Om någon sa att du inte får äta choklad mer någonsin skulle du väl vilja äta en sista chokladkaka va?


   
SvaraCitera
höna

fan kommer bli tjock av allt socker [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Sluta ta det roliga från mig.

neee jag hade ju kul nu istället


   
SvaraCitera