Aviseringar
Rensa alla

Nu ska geigerzähler bli hälsosam minsann!


Ämnesstartare

Idag har jag ordnat ett årskort på ett gym. Det är ett steg till att jag nu ska bli en hälsosam person efter som att jag har råkat (Ehh.. [blush]) gå upp lite Dold text: JÄTTMYCKET i vikt och jag har verkligen ingen kondition. [y]

Sååå min kära fader har lagt upp ett stenhårt militäriskt gym-schema till mig så om jag försvinner är det förmodligen för att jag dött av utmattning.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Dold text

Negerbollarna? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att du kommer bli bodybuilder [party]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Papper

Glöm inte att äta lite nyttigare också, annars måste du träna i resten av ditt liv för att inte gå upp i vikt igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Negerbollarna?

[blush]

DeathOrGlory:

Kul att du kommer bli bodybuilder

Men ska inte följa pappas hemska schema. Det är 1h jogging INNAN frukost, stenhårda gympass 3ggr/vecka och spinning en gång i veckan. [tard]

Papper:

Glöm inte att äta lite nyttigare också, annars måste du träna i resten av ditt liv för att inte gå upp i vikt igen.

Ja, jag äter oftast ganska nyttigt efter som att jag är vegetarian och kan typ inte äte godis och sådant. Men jag ska försöka äta mindre bröd osv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Men ska inte följa pappas hemska schema. Det är 1h jogging INNAN frukost, stenhårda gympass 3ggr/vecka och spinning en gång i veckan. [tard]

Du har fått ett hårdare [wink] Sen så är det ju skönare att dra ut innan frukosten än efter.


   
SvaraCitera
Åtta

Orka börja med ett årskort. De kostar ju en miljon kronor. En miljon kronor som kommer att gå till spillo när du ledsnat efter några veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Orka börja med ett årskort.

Mamma betalar. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

De kostar ju en miljon kronor.

Fick mitt gratis av jobbet som hälso-blablabla [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Mamma betalar. [blush]

Allvarligt, detta också? [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

DeathOrGlory:

Fick mitt gratis av jobbet som hälso-blablabla [bigsmile]

Gud så avundsjuk jag blir. Att svettas bland hormonstinna mongon låter som en dröm för mig. [rolleyes]

Geigerzähler:

Mamma betalar. [blush]

Men ändå. Din ekonomi och din mammas ekonomi hänger ihop. Varför inte börja med ett månadskort, eller något annat vettigt? Är ni groteskt rika? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Mamma betalar. [blush]

mammor är bra[cheers]


   
SvaraCitera
Papper

Geigerzähler:

Ja, jag äter oftast ganska nyttigt efter som att jag är vegetarian och kan typ inte äte godis och sådant. Men jag ska försöka äta mindre bröd osv..

Aha, hur har du då lyckats gå upp i vikt? Druckigt extremt mycket läsk? Dålig ämnesomsättning?
Eller! så äter du inte regelbundet.


   
SvaraCitera

Rör inte några tunga vikter bara för då kommer du se ut så här efter en månad [surprised]
Image


   
SvaraCitera