Aviseringar
Rensa alla

Nu ska jag gå och köpa ett helrör och lite rulltobak


Ämnesstartare

amsi:

ta ett och dela i två delar

Funkar det?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

hur länge har du tänkt fortsätta med det?!

Haha nä, köper inte en om dagen (bara nästan). Ska sluta med spriten när jag får tjack Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger: Haha nä, köper inte en om dagen (bara nästan). Ska sluta med spriten när jag får tjack

du har väl knarkat sen de flesta på d här forumet drack välling o hade tandställning så du vet väl vad du gör eller... :ccc
"NEJ Cool"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

För sent, Sorry 🙁 kan handla det i morgon 

Förvirrad vill ha nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

du har väl knarkat sen de flesta på d här forumet drack välling o hade tandställning så du vet väl vad du gör eller... :ccc
"NEJ Cool"

Stolt knarkare sedan 2007 😎
Vet typ vad jag gör. Har ej knarkat på en dryg månad nu. Så tråkigt. Pallar ej vara död i huvudet. Jag vill brinna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

Funkar det?? 

ja, brukade göra det, sen klämma ihop halvan lite så att den inte blir så stor. det funkar utmärkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Förvirrad vill ha nu.

Flåt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja, brukade göra det, sen klämma ihop halvan lite så att den inte blir så stor. det funkar utmärkt.

Najs. Ska göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp hostmedicin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
köp hostmedicin

Nä. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger: Stolt knarkare sedan 2007 😎
Vet typ vad jag gör. Har ej knarkat på en dryg månad nu. Så tråkigt. Pallar ej vara död i huvudet. Jag vill brinna.

kontrasten till vardagen brukar döda mig lite, men du har kanske ingen fullt lika grå och wannabestrikt vardag
vill oxo ta tjack o göra 10.000 armhävningar och springa 3 mil med 100kg koppar på axeln


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

Nä. 

varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

kontrasten till vardagen brukar döda mig lite, men du har kanske ingen fullt lika grå och wannabestrikt vardag
vill oxo ta tjack o göra 10.000 armhävningar och springa 3 mil med 100kg koppar på axeln

Har rätt grå vardag jag också, men lyckas alltid göra den fetare när jag tjaxar. Blir bättre på 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte skriva "bli bättre på". Jävla mobilversion. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

varför inte?

Varför? :S


   
SvaraCitera