Aviseringar
Rensa alla

Nu ska jag köpa en dildo!


Ämnesstartare

Hallå i stugan!
Jag hade tänkt köpa en dildo i helgen och skulle behöva lite hjälp...
Helst vill jag handla på teknikmagasinet eftersom det känns mest diskret och finns nästan över allt, har ni några favoriter där?
Var brukar ni "gömma" era dildos ?
Vad ska jag tänka på innan jag köper en ?
Hur använder kjag den (asså jag vet hur man använder en dildo men jag tänker bara m du har några tips ? ) ?
Ungefär vad kostar den ?
Något annat jag bör känna till ?
Tack för all hjälp på förhand, [bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

GröntSlajm:

Helst vill jag handla på teknikmagasinet eftersom det känns mest diskret och finns nästan över allt, har ni några favoriter där?

Är det inte aningen mer suspekt att köpa en dildo på teknikmagasinet än att köpa den på stans lokala sexbutik? Liksom, går du in på en sexbutik och köper en dildo så bryr sig ingen. Går du däremot in på teknikmagasinet och gör detsamma så kommer eventuellt någon att fnissa åt dig. [rolleyes]


   
SvaraCitera

den bör ha reglerbar vibration[y]
göm den i en strumpa eller nåt? Har du småsyskon; var beredd på att de snokar (det gjorde jag när jag var liten) så gö den väl!


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

Ungefär vad kostar den ?

titta på teknikmaggets hemsida[y]
Storleken kan ju vara intressant och vilken som passar just dig vet du nog bäst själv[y]


   
SvaraCitera

Köp en med bra vibrator och som inte är gjord i för hårt material är mina tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv tycker jag att det är mer diskret att gå in i en sexbutik, ingen där inne dömmer dig (iofs kanske dom inte gör det på Teknikmagasinet heller, men det känns så) och det finns mer att välja på[crazy]

Och köp en i Rabbit-modell [cheers][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var på en fest så köpte 2 kilalr en dildo till tjejen som hade festen...
Den var köpt från teknik magazinet och var typ blå..
Dock vet jag inte om de navände den.. :S


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera