Aviseringar
Rensa alla

Nu ska jag plugga


Ämnesstartare

nu.. NUNUNU

men nej.

Hur tråkigt kan det vaaaa, geografi måste vara den sämsta gymnasiekursen som finns.

Min hjärna har ännu inte återställt sig efter fyra år i skolbänken, och nu börjar det om igen!
SKOLA GÖR MIG DUM I HUVUDET.


   
Citera
Ämnesstartare

Vad läser du om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

SKOLA GÖR MIG DUM I HUVUDET.

How about that... ^^


   
SvaraCitera
Åtta

Jag gillade geografi i gymnasiet. Tyckte att det var rätt intressant (förutom typ jordskikt och annat trams).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

SKOLA GÖR MIG DUM I HUVUDET.

Minns en liknande tråd skapad för längesedan. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vad läser du om?

Öh, jättetråkiga saker. Varför finns det så mycket turism i las vegas, hur lever befolkningen i kiruna, blabla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade inte geografi på gymnasiet. Och tur är väl det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Minns en liknande tråd skapad för längesedan.

Det skulle inte förvåna mig om jag skapade den också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Det skulle inte förvåna mig om jag skapade den också.

Menar det. [love][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är också opepp på att plugga [sad] Och på universitet spelar det ingen roll hur mycket man pluggar, man misslyckas ändå och de blir all in your face about it [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Öh, jättetråkiga saker. Varför finns det så mycket turism i las vegas, hur lever befolkningen i kiruna, blabla.

Ah. Tycker det kan vara kul ibland, när man går på djupet och det finns meningsskiljaktigheter, men det där låter inte sådär överdrivet kul, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Och på universitet spelar det ingen roll hur mycket man pluggar, man misslyckas ändå och de blir all in your face about it [sad]

Valt fel inriktning, eller? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hade inte geografi på gymnasiet. Och tur är väl det.

vaaa, har inte alla det? Kanske bara är samhällsämne. Jag var iaf tvungen att läsa det 🙁

På gymnasiet klarade jag inte av geografilektionerna, de gick så lååångsamt så långsamt. Kanske berodde på att vår lärare var typ 75 år och tog fem minuter på sig att formulera en mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

vaaa, har inte alla det? Kanske bara är samhällsämne. Jag var iaf tvungen att läsa det 🙁

Nepp. Är bara ett samhällsämne. [cool]


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

vaaa, har inte alla det?

Hade inte jag heller... och tacka fan för det. Fy satan vilket trist jävla ämne. [shake]


   
SvaraCitera