Aviseringar
Rensa alla

nu ska jag rita


penja
Ämnesstartare

kan visa nått jag ritade för några månader sen ist, och så ska ni säga "emma, imorgon kan du rita ....... " (fyll i valfritt)


   
SvaraCitera

penja:
kan visa nått jag ritade för några månader sen ist, och så ska ni säga "emma, imorgon kan du rita ....... " (fyll i valfritt)

du kan rita ett hörn


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

2aec85c6b36911e292c422000a1fbe6b_7.jpg

denna ritade jag då. nån har säkert redan sett. pga ritar sällan och var nöjd med den då. känner mig inte lika nöjd längre. vill kunna bättre. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

df rqp:

du kan rita ett hörn

hm, kanske. ska tänka på saken


   
SvaraCitera

näsan ser mkt fin ut

ritar du helst människor?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

df rqp:
näsan ser mkt fin ut

ritar du helst människor?

vet inte. ritar typ 3 gånger per år och har dålig fantasi. så det är nog mest därför
önskar jag hade humör att rita oftare. hade nog kunnat bli ganska duktig, och rita mer varierat. 


   
SvaraCitera

penja:

vet inte. ritar typ 3 gånger per år och har dålig fantasi. så det är nog mest därför
önskar jag hade humör att rita oftare. hade nog kunnat bli ganska duktig, och rita mer varierat. 

ja


   
SvaraCitera

jobbar 07-16 hela sommarlovet ...


   
SvaraCitera

penja: denna ritade jag då. nån har säkert redan sett. pga ritar sällan och var nöjd med den då. känner mig inte lika nöjd längre. vill kunna bättre.

jättefin juu


   
SvaraCitera

penja: denna ritade jag då. nån har säkert redan sett. pga ritar sällan och var nöjd med den då. känner mig inte lika nöjd längre. vill kunna bättre.

Jättefint!!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fingerprints:

jättefin juu


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

va tusan, råkade posta utan att jag var klar. och går ej att ta bort


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fingerprints:

jättefin juu

MissAnox:

Jättefint!!

tack så mycket! 

df rqp:

ja

ska kanske rita kroppar.


   
SvaraCitera