Aviseringar
Rensa alla

NU SKA JAG SLUTA RÖKA


Ämnesstartare

Hör köksfläkten från köket (p.g.a pojkvän sitter och röker) och vill bara rusa dit och suga i mig en cigarett. [cry] Men jag har sådan självdisciplin så det kommer inte att inträffa Dold text: hoppas jag. [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

"ok".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till[sad][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte ok att röka inomhus [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

"ok".

FU. [mad]

Paranormal_Cannabis:

lycka till

Tack!

Detta handlar dock endast om cigaretter, gör undantag för trevligare saker, såklart. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka till, samma här. Börjar idag 🙂 Klarade 2 veckor nyss sen har jag rökt i en vecka igen. Men nu blir det allvar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Inte ok att röka inomhus

Lovar att jag inte ska röka i din lägenhet, i min gör jag vad fan jag vill. [smile] Röker dock endast under fläkten, en mycket bra fläkt! Så det luktar inte utanför om man inte är väldigt många personer som röker samtidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Inte ok att röka inomhus

[no-no]

Geigerzähler:

Detta handlar dock endast om cigaretter, gör undantag för trevligare saker, såklart. [blush]

joo misstänkte att det var cigaretter det handlande om ja[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Lycka till, samma här. Börjar idag 🙂 Klarade 2 veckor nyss sen har jag rökt i en vecka igen. Men nu blir det allvar!

Börjar också idag, har bara rökt två cigaretter och det var innan jag bestämde mig för att sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Börjar också idag, har bara rökt två cigaretter och det var innan jag bestämde mig för att sluta.

Då kör vi!!


   
SvaraCitera

woi! mycket bra, lycka till
har inte varit rökfri en enda hel dag sen jag började röka för 4 år sen [n] vill det nog inte tillräckligt mycket
var rökfri ett dygn dock!! rökte på dagen, sen rökte jag inte förrän nästa dag, typ 6 timmar senare än vad jag gjorde dagen innan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Lovar att jag inte ska röka i din lägenhet, i min gör jag vad fan jag vill.

Tur att vi ej behöver besöka varandras lägenheter [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svaga människor röker


   
SvaraCitera

Laddar upp med att börja ta min medicin som jag ska, då. [crazy]

Lycka till, förresten! Kommer snart och disciplinerar dig.


   
SvaraCitera
kachin

inte lite 2004 att sluta röka? verkar ju rätt hippt bland girls nu för tiden [cheers]


   
SvaraCitera