Aviseringar
Rensa alla

Nu ska vi börja producera egna porrfilmer! Läs och lär!


Ämnesstartare

gör ett nytt försök eftersom den senaste resulterade i en del varningspoäng[smile]

Vi har redan köpt en domän och sidan är under konstruktion, eftersom vi är ett nystartat "företag" utan någon status så vet vi att det är svårt för svenska brudar att ställa upp.

Vi är fem killar som packar väskorna någon gång nästa år och vår första destination är Bulgarien. 100 kr och brudarna i Sofia ställer upp på ganska mycket:) enligt säkra källor nerifrån. Givetvis ska vi skriva kontrakt o.s.v. där de får skriva under.

Vi kommer att ha allt ifrån "vanligt" sex one-one till gruppsex->hardcore. Förhoppningsvis kommer Bulgarien ge oss en del filmer som vi lägger upp och.

Hur tror ni ett nystartat porrföretag står sig i Sverige? Vad behövs för att det ska bli framgångsrikt. Ge mig lite tips


   
Citera
Ämnesstartare

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

håll dig till din bror och försök få ert andra barn istället! incestäckel.
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=264952


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Illyren:

incestäckel.

Du kanske inte förstod, men jag var sarkastisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du kanske inte förstod, men jag var sarkastisk.

mm det lät som det..... håll er till tråden eller försvinn om ni inte har något att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Illyren:

håll er till tråden eller försvinn om ni inte har något att säga.

Jag hade ju någonting att säga.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.

Angelize:

Jaha, och? Vad är diskussionsunderlaget? Vi bryr oss inte, akey?
Tråd låst.


   
SvaraCitera

Vem fixar hemsidan åt er? Har ni fixat en bra domän att bo på?

Har ni någon med vana av att filma?

Akta er för maffian i bulgarien. Det finns en överhängande risk att de tjejer ni får tag på er prostituerade och då har de med stor sannolikhet kopplingar till den organiserade brottsligheten. De grabbarna lär vilja ha sin del av kakan om ni ska göra porrfilmer.


   
SvaraCitera

Skicka ett PM till mig så kan vi snacka vidare. Forumet är inte riktigt rätt ställe tydligen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus:

Vem fixar hemsidan åt er? Har ni fixat en bra domän att bo på?

Vi fixar den tillsammans, de flesta av oss har alla mer eller mindre kunskaper i hur man fixar det. Vi har redan fixat namn men kan tyvärr inte avslöja det ännu för någon.

kul_bus:

Har ni någon med vana av att filma?

yes, vi ska låna en riktigt bra kamera av en kompis, och sen har vi en filmare som har mycket vana och som gärna kommer att ställa upp.

kul_bus:

Akta er för maffian i bulgarien. Det finns en överhängande risk att de tjejer ni får tag på er prostituerade och då har de med stor sannolikhet kopplingar till den organiserade brottsligheten. De grabbarna lär vilja ha sin del av kakan om ni ska göra porrfilmer.

hmm, det är sant, men det är liksom inte som om vi kommer att skrika att vi ska göra porrfilm, det ska ske ganska annonymt och jag tror inte tjejen egentligen bryr sig om att ringa till denna maffia.

Som jag sa kommer det inte bara att finnas utländska tjejer utan det ska bara utgöra en grund så att folk ser att vi är seriösa så att vi kan börja "använda" vanlig svenskor.

Angelize:

Jag hade ju någonting att säga.

Illyren:

Hur tror ni ett nystartat porrföretag står sig i Sverige? Vad behövs för att det ska bli framgångsrikt. Ge mig lite tips

suck, det borde åtminstånde vara 15-årsgräns här......


   
SvaraCitera

Illyren:

hmm, det är sant, men det är liksom inte som om vi kommer att skrika att vi ska göra porrfilm, det ska ske ganska annonymt och jag tror inte tjejen egentligen bryr sig om att ringa till denna maffia

Hur tänkte ni få tag i dessa tjejer då? Jag tror inte att ni kan ragga upp någon på stan bara (även om vissa porrfilmer får det att se ut som det). Tar ni prostituerade så är dessa i stort sett garanterat övervakade av "maffian" och de kommer att få reda på vad ni sysslar med.
Förhoppningsvis går det bra för er, men var överdrivet försiktiga. "Better safe than dead" är ett bra uttryck.

Illyren:

Som jag sa kommer det inte bara att finnas utländska tjejer utan det ska bara utgöra en grund så att folk ser att vi är seriösa så att vi kan börja "använda" vanlig svenskor.

Låter som en bra plan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Illyren:

gör ett nytt försök eftersom den senaste resulterade i en del varningspoäng[smile]

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.

Det kommer bli flera. Det är inte tillåtet att göra reklam/annonsera, fortfarande!

Illyren:

Hur tror ni ett nystartat porrföretag står sig i Sverige? Vad behövs för att det ska bli framgångsrikt. Ge mig lite tips

Skapa en tråd om det istället. Hur ni ska spela in porren i Bulgarien med villiga bulgariskor och hoppas att svenska tjejer ska nappa är inte relevant.

Illyren:

incestäckel.

Vill du framstå som seriös så skippa dumma personangrepp.

Tråd låst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera