Aviseringar
Rensa alla

Nu ska vi bota tjockisarna


Ämnesstartare

Nu är tiden kommen, det är dags att göra något åt dessa tjockisar

Förbud mot servering och försäljning av ohälsosam till tjocka
Denna lag är tänkt att funka lite som den lag som säger att man inte får servera alkohol till en väldigt berusad person. Med andra ord så ska inte chips, godis, läsk och all annan onyttig mat få säljas till tjocka personer. Likaså ska den överviktige nekas tillträde till McDonalds, pizzerior, glassbarer etc etc.

Anledning är att dom själva inte tycks inse att man inte ska beställa 3st Bic Mac menyer och två milkshakes om man väger 150 pannor. Dom har haft chansen att förbättrat sig men inte tagit den, nu sätter vi upp regler!

Förbjud tjocka i media
Idag försöker man förmedla ett slags budskap att det är okej att vara tjock, detta ska vi ändra på! Det ska vara samma negativa inställning som det är mot exempelvis emos och "lol jag väger 32kg är skit fet"-personer.
Förbjud all form av mediauppmärksamhet för de tjocka, det nya budskapet ska vara att det inte är okej att vara tjock och att man måste göra något åt det.

Sluta tillverka XXXXL kläder
Det krävs mer än bara ord och mindre handlingar för att visa att tjockhet inte är okej, förbud mot hela marknaden som skapar produkter som enbart lämpar sig för tjocka. Vi måste börja visa att vårt samhälle inte är för de tjocka, de måste börja banta eller så får dom smaka på dom hårda konsekvenserna genom att bl utfrysta.

Åsikter och mer förslag ?


   
Citera

Image[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4chan:

Det ska vara samma negativa inställning som det är mot exempelvis emos och "lol jag väger 32kg är skit fet"-personer.

Avskyr såna personer. Borde vara skottpengar istället.

Jag tycker som det låter som ett riktigt bra förslag, men jag vet inte.
jag tror snarare arbetsläger är ett bättre alternativ, deportera alla jävla fetton till något arbetsläger där dem får arbeta sig ner till Judeidealet -40 och sedan släppas ut och få börja om på nytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

deportera alla jävla fetton till något arbetsläger där dem får arbeta sig ner till Judeidealet

Så vart drar man gränsen? när räknas man som "fetto"?


   
SvaraCitera
Vision

4chan:

Likaså ska den överviktige nekas tillträde till McDonalds, pizzerior, glassbarer etc etc.

Haha, och så kommer de tjocka stå vid sidan av mcDonalds och be smala människor att köpa ut åt dem. Jag kommer bli rik på detta koncept! [cool]


   
SvaraCitera
sincan

Vision:

Haha, och så kommer de tjocka stå vid sidan av mcDonalds och be smala människor att köpa ut åt dem. Jag kommer bli rik på detta koncept! [cool]

Nej, det kommer finnas 4 vakttorn runt varje snabbmatställe med beväpnade vakter som har order på att skjuta tjockisar som kommer inom ett avstånd av 100 meter, och folk som köper ut till dem.

Om du blir bra på att smuggla så kommer du tjäna mycket pengar, men är det värt ditt liv?


   
SvaraCitera
Vision

4chan:

Likaså ska den överviktige nekas tillträde till McDonalds, pizzerior, glassbarer etc etc.

Förövrigt så tycker jag att det är rätt okej att vara tjock, bara det inte går till överdrift. Vem skulle föresten betala för vakterna som ska stå vid McDonalds portarna, hade du tänkt?


   
SvaraCitera
Vision

sincan:

Nej, det kommer finnas 4 vakttorn runt varje snabbmatställe med beväpnade vakter som har order på att skjuta tjockisar som kommer inom ett avstånd av 100 meter, och folk som köper ut till dem.

Om du blir bra på att smuggla så kommer du tjäna mycket pengar, men är det värt ditt liv?

Okej, jag ska köpa en massa bigmac, sen ska jag gå hem, och så kommer alla tjockisar hem till mig och får dem! [cool]

Staten och Mcdonalds kommer omöjligt ha råd att betala spioner som ska kika in i varenda hem!


   
SvaraCitera
sincan

Vision:

Okej, jag ska köpa en massa bigmac, sen ska jag gå hem, och så kommer alla tjockisar hem till mig och får dem! [cool]

Staten och Mcdonalds kommer omöjligt ha råd att betala spioner som ska kika in i varenda hem!

De kommer dock ha tjockisar som jobbar för dem som kommer att fejka att de vill köpa av folk, så det gäller att du skaffar en sluten kundkrets och inte säljer till vem som helst.


   
SvaraCitera

låter bra


   
SvaraCitera

sincan:

De kommer dock ha tjockisar som jobbar för dem som kommer att fejka att de vill köpa av folk, så det gäller att du skaffar en sluten kundkrets och inte säljer till vem som helst.

ahahahhahah[party][y]


   
SvaraCitera
Vision

sincan:

De kommer dock ha tjockisar som jobbar för dem som kommer att fejka att de vill köpa av folk, så det gäller att du skaffar en sluten kundkrets och inte säljer till vem som helst.

Jo, jag får göra så [cool] Föresten så är jag bra på att läsa av folk, jag ser när behovet av en bigmac är äkta, eller när de jobbar för staten [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Podsol:

Så vart drar man gränsen? när räknas man som "fetto"?

När man är ett fetto.


   
SvaraCitera

Tycker det verkar som en bra lag! Folk börjar ju acceptera fetma[shake] Varken bra för de själva eller oss som betalar skatt för deras fettsugningar.

Podsol:

Så vart drar man gränsen? när räknas man som "fetto"?

Likadant som man drar gränsen till "för full" När det passar asså^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

oss som betalar skatt för deras fettsugningar.

Jag tror inte du betalar skatt. Så säg inte "oss".
Och fettsugningar betalas inte av skattebetalarna.


   
SvaraCitera