Aviseringar
Rensa alla

Nu var det de här om att tolka tjejer och ta initiativ igen!


Ämnesstartare

Nu vill jag ha lite tips/hjälp med en tjej.
Under den senaste tiden har jag tyckt en tjej i en annan klass varit sådär extremt söt och oftast när vi stöter på varandra i cafeterian eller liknade så möts våra blickar i sådär någon sekund innan någon tittar snabbt bort igen. Vad jag förstår är ju det ett gott tecken när det blir så [smile] så jag tog och la till henne som vän och vi hade 3 gemensamma vänner [confused] hon gillade min profilbild det första hon gjorde när hon la till mig sen väntade jag någon dag o tänkte nej nu lär jag bryta "isen" så jag skrev tjena läget? på chatten på Facebook till min förvåning så svara hon efter ett tag och hon började fråga följdfrågor, slutade med att vi satt o skrev till varandra till halv ett sen va hon tvungen att sova (skola i morrn) så då skrev hon godnatt och jag desamma (jag skickade sista meddelandet) dagen efter i skolan gick vi på varandra o hon log till ganska bra och sa hej innan jag ens hunnit öppna munnen o klämma fram ett hej[crazy] kunde inte hålla mig på kvällen så jag kontaktade henne igen på facebookchatten o de slutade med att vi snacka fram till 1 ungefär på natten o ännu en gång va jag den som skickade sista meddelandet. Att hon ler o chattar med mig så mycket som hon gjorde är ju ett bra tecken men hur ska jag gå vidare? känns ju lite påträngande att jag börjar skriva igen för jag vill ju inte tycka att hon ska känna att jag är för "på" så hur länge ska jag vänta med att hon ska börja skriva till mig eller vad ska jag göra? När borde man kunna fråga efter hennes nummer osv [crazy]

Hare bra! [bigcheers]


   
Citera

Skriv inte på några kvällar nu och låt henne skriva, efter det kan du ta det hur du vill.


   
SvaraCitera

haha är du 18?[

känns ju lite som sånt man gjorde typ när man var 13 eller nåt.[crazy][crazy][crazy] att man bara chatta på msn eller facebook men inte irl asso... men snacka irl istället för på fb.


   
SvaraCitera

Försök att prata med henne i skolan istället [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillkuken:

haha är du 18?[känns ju lite som sånt man gjorde typ när man var 13 eller nåt. att man bara chatta på msn eller facebook men inte irl asso... men snacka irl istället för på fb.

Yes 18årar! ja men det är det enda sättet jag fått tag på henne, (ser) henne kanske 1-2 gånger i veckan så.,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Skriv inte på några kvällar nu och låt henne skriva, efter det kan du ta det hur du vill.

Låter bra[smile]

Jag är ensam och rädd:

Försök att prata med henne i skolan istället

ja jag ska försöka men vi syns ju inte så ofta direkt men funderar på o bjuda ut henne på ett glas eller två på krogen någon helg [bigcheers]


   
SvaraCitera

Kvitto:

När borde man kunna fråga efter hennes nummer osv

Typ nu.


   
SvaraCitera

Har samma problem 🙁


   
SvaraCitera

Har samma problem 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Typ nu.

Tror du hon inte tycker jag kommer vara lite väl mycket på?[crazy]

Anura:

Har samma problem 🙁

ja vad ska vi ta oss till? [crazy]

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Kvitto:

Tror du hon inte tycker jag kommer vara lite väl mycket på?

För att du vill ha hennes nr?[confused] Sen när är det att vara för på för att fråga om någons nr. Om hon skulle tycka det så får hon väl bara säga nej och att det får vänta tills ni lärt känna varandra bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

För att du vill ha hennes nr? Sen när är det att vara för på för att fråga om någons nr. Om hon skulle tycka det så får hon väl bara säga nej och att det får vänta tills ni lärt känna varandra bättre.

jajo har väl inte så mycket o förlora på det egentligen [tard]

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Kvitto:

jajo har väl inte så mycket o förlora på det egentligen

Nja. Finns ju risk för att hon är en såndär helt psycho-brud som är totalt mentalt instabil och kommer göra dig helt förstörd inom något år. Men alltså, det känns ju ändå värt att chansa[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Nja. Finns ju risk för att hon är en såndär helt psycho-brud som är totalt mentalt instabil och kommer göra dig helt förstörd inom något år. Men alltså, det känns ju ändå värt att chansa

Hade en psycho-brud förut, sen när jag inte pallade mer o gjorde slut på det hela, så visade det sin att hon hade haft inprincip en gps sändare på mig om dagarna så hon stalkade mig och började med att hota mig med våld om jag inte kom tillbka till henne osv.. [tard]

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Kvitto:

Hade en psycho-brud förut, sen när jag inte pallade mer o gjorde slut på det hela, så visade det sin att hon hade haft inprincip en gps sändare på mig om dagarna så hon stalkade mig och började med att hota mig med våld om jag inte kom tillbka till henne osv..

Åh, blir alltid så glad när jag får höra historier om äkta kärlek[love]


   
SvaraCitera