Aviseringar
Rensa alla

Nu var det det här med att gymma..


Robler
Ämnesstartare

Pappbox:

ah, "jag kör biceps 24/7 så tungt jag kan och kastar upp vikten med hela kroppen för att impa på mina vänner" killar typ?
sånt är alltid poppis
nästan lika illa som hoarders

Japp typ sånna killar. Brukar vara ganska lugnt på fredag dock då jag kan dra dit lite tidigare


   
SvaraCitera

Robler: Japp typ sånna killar. Brukar vara ganska lugnt på fredag dock då jag kan dra dit lite tidigare

gört, posta resultat senare nån dag btw om du lyckats med dina mål 🙂


   
SvaraCitera

Robler:
Har gymmar nu i snart 2 månader, måndag onsdag fredag, men är så jääävla dålig på att lägga upp pass. Känner mig ganska bekväm med de flesta maskiner, men eftersom jag är ganska klen så känns det kanske logiskt att jobba med kroppen/mindre hantlar.
Någon som har tips  på vad man kan göra för övningar/hur man lägger upp ett bra pass?
Slutligen så är jag tjej, 19 år gammal, 170 och väger 47 kilo, så som sagt inte så mycket att jobba med :p

Asså allvarligt du borde inte träna, du borde äta.


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

Hannasundqviist:

Asså allvarligt du borde inte träna, du borde äta.

Försökt det de senaste 19 åren av mitt liv, hjälper mig inte så jättemycket. Förhoppningsvis så hjälper träningen både till större aptit och bättre näringsupptagning så får jag kanske några kilon på köpet.


   
SvaraCitera

Robler:

Försökt det de senaste 19 åren av mitt liv, hjälper mig inte så jättemycket. Förhoppningsvis så hjälper träningen både till större aptit och bättre näringsupptagning så får jag kanske några kilon på köpet.

låter som om du behöver träffa en coach som kan hjälpa dig med mat och träning-1


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Robler:

Försökt det de senaste 19 åren av mitt liv, hjälper mig inte så jättemycket. Förhoppningsvis så hjälper träningen både till större aptit och bättre näringsupptagning så får jag kanske några kilon på köpet.

Du får äta mer kaloririk mat när du väl får i dig mat. "Riktig mat" är väl alltid bäst egentligen.. men du har inte testat med "Gainer" någon gång under en period? 


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

Hannasundqviist:

låter som om du behöver träffa en coach som kan hjälpa dig med mat och träning-1

PMR:

Du får äta mer kaloririk mat när du väl får i dig mat. "Riktig mat" är väl alltid bäst egentligen.. men du har inte testat med "Gainer" någon gång under en period? 

Guys jag uppskattar det, men jag har varit underviktig från födseln så man kan liksom säga att undervikt är min normalvikt. Och de råd som man får är som ni säger att äta kaloririkt och TRÄNA. Så det gör jag, och äter 4 ggr per dag och lika mycket som vem som helst


   
SvaraCitera

Robler:
Guys jag uppskattar det, men jag har varit underviktig från födseln så man kan liksom säga att undervikt är min normalvikt. Och de råd som man får är som ni säger att äta kaloririkt och TRÄNA. Så det gör jag, och äter 4 ggr per dag och lika mycket som vem som helst

Låter som att fler kalorier behövs ändå. 🙂


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

Zodd:

Låter som att fler kalorier behövs ändå. 🙂

Tssssk jag kan väll försöka :p


   
SvaraCitera

om du väger 47 kg borde du gå upp i vikt först tycker jag :/ eller iaf ändra din diet, uppenbarligen får du inte i dig allt du behöver... 


   
SvaraCitera

aha, ser att andra har skrivit om det. 


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

shatter:
om du väger 47 kg borde du gå upp i vikt först tycker jag :/ eller iaf ändra din diet, uppenbarligen får du inte i dig allt du behöver... 

Om du ger mig en quickfix för att gå upp i vikt så lovar jag att göra det men det är inte riktigt så enkelt. Som jag har skrivit flera gånger förut så är träningen en sak som jag gör för att försöka komma över det magiska 50


   
SvaraCitera

Robler:
Tssssk jag kan väll försöka :p

Ett bra tips är att blanda mat i en mixer och dricka det, går snabbt och enkelt. Man skulle kunna få ihop ett tusental kalorier genom att till exempel blanda mjölk, proteinpulver, ett par bananer, kokosolja och/eller naturligt jordnötssmör samt havregryn.


   
SvaraCitera

Robler:

Om du ger mig en quickfix för att gå upp i vikt så lovar jag att göra det men det är inte riktigt så enkelt. Som jag har skrivit flera gånger förut så är träningen en sak som jag gör för att försöka komma över det magiska 50

vet att det är svårt att gå upp i vikt väger själv ganska lite (är 166 och väger 51 kg, borde väga minst 57kg). Men just 47 kg är väldigt lite :/ dricker du meritene? 


   
SvaraCitera