Aviseringar
Rensa alla

Nu vet jag


Ämnesstartare

Klorofyl:

Grattis

Ramodgnu:

Ja, det tycker jag.

Lack of Colour:

kooooolt!!

NormaJean:

och

BLODÅDRA:

.

JKNUG:

pics.

Nu kommer bilder. Jag tar bort dem strax.

BlackAndWhite:

Vidrigare är det med folk som gör saker för att andra säger att man ska

Ja.

BlackAndWhite:

vems kläder är det du lånar ?

Vill inte avslöja det, men jag har i alla fall inte stulit dem. Det är säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojoj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommentera pics plox, raderar dem när som helst. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Har inte köpt något än. Jag bor hemma, så vet inte hur det ska gå till... ett alternativ är ju att berätta, men vill ändå inte det.

Måste vara ganska jobbigt. Inte så många som accepterar det heller skulle jag tro. Mina föräldrar skulle inte ens acceptera att jag var bi. Men som tur är är jag hetero : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Bifogade bilder

[blush]


   
SvaraCitera

Hur får du till brösten , BH och papper? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. polotoppen var ful
2. det är fint att du har hittat något du gillar, och vågar leva ut det lite
3. köp kläder du tycker om, ffs
4. vems kläder är det där? O.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

remmus:

aw, det låter jättehärligt ju. ^^

Ja, det är vad det är. Hoppas dock inte att du, som så många andra, tycker att jag är sämre än andra killar bara för detta. Det är möjligt att något annat skulle göra det, men detta spelar ingen roll alls varken i sexualitet eller andra intressen man har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla roligt är det väl inte. skulle du inte ha någon identitet utan tjejdeoderant och tjejshowergel eller

get a life bieach


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Ja, det är vad det är. Hoppas dock inte att du, som så många andra, tycker att jag är sämre än andra killar bara för detta. Det är möjligt att något annat skulle göra det, men detta spelar ingen roll alls varken i sexualitet eller andra intressen man har.

nej nej, jag tycker inte alls du är sämre än andra killar. man är väl mer trött på andra killar som bara svansar efter varandra och hur dom klär sig, gupptryck typ. tror inte ens de skulle våga klä sig så för sig själva.. eller nåt.. XD jag känner mig lite lost! sorry!

men jag menade ändå inget negativt, jag tycker att du är helt underbar ju. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Måste vara ganska jobbigt. Inte så många som accepterar det heller skulle jag tro. Mina föräldrar skulle inte ens acceptera att jag var bi. Men som tur är är jag hetero : )

Jobbigt att det ska vara så. När jag var i Thailand med familjen såg vi en hel del shemales... en av dem var portier (?) på en restaurang, så vi var tvungen att snacka med honom en stund. Min pappa sa att han var ful som stryk, fastän han såg ganska kvinnlig ut. :/

Lack of Colour:

[blush]

Vad tycks?

NormaJean:

Hur får du till brösten , BH och papper?

Hehe, antingen det eller strumpor.

standby:

1. polotoppen var ful

Antecknar.

standby:

3. köp kläder du tycker om, ffs

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du hade osmakliga kläder, och du såg inte det minsta kvinnlig ut. Bara löjlig faktiskt. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Jobbigt att det ska vara så. När jag var i Thailand med familjen såg vi en hel del shemales... en av dem var portier (?) på en restaurang, så vi var tvungen att snacka med honom en stund. Min pappa sa att han var ful som stryk, fastän han såg ganska kvinnlig ut. :/

Ja, människor hänger ju inte med i utvecklingen. Det är 2008 liksom :////


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

remmus:

sorry!

Inga problem, det är lättare att förstå nu. Håller dessutom med dig i vad du skrev och tackar för komplimangen.

Matilda1988:

så jävla roligt är det väl inte. skulle du inte ha någon identitet utan tjejdeoderant och tjejshowergel eller

Mer än en. Jag är nog ganska mångfacetterad, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Tycker du hade osmakliga kläder, och du såg inte det minsta kvinnlig ut. Bara löjlig faktiskt.

Ok, jag tar inte illa upp, men jag förstår inte vad du har för problem med synen. [confused]


   
SvaraCitera