Aviseringar
Rensa alla

nuförtiden


Ämnesstartare

berätta en snabb personlig resume om ditt nuvarande fantstiska fruktansvärda liv

hjälpfrågor: vad vill du för tillfället, vad väntar du på, vilka frågor har du för tillfället olösta, vad ska du ha gjort inom den närmsta tiden, vad vill du ha gjort, vad vill du ha ogjort, vad är trivs du inte med just nu, vad trivs du med?

OCH SÅ VIDARE

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

Vill ha pengar. Har en obetalt hyra + lite andra räkningar. Väntar på att livet ska ta slut. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, jag älskar era förnekande och lata liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har kärlek och frustration i min hand vet ej vilket jag ska använda först


   
SvaraCitera

Försöker gå ner i vikt så jag kan ge mig in i livet på riktigt.

Förbereder mig också inför framtiden då jag skall försöka satsa på musiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Försöker gå ner i vikt så jag kan ge mig in i livet på riktigt.

Vad stoppar dig när du är tjock?


   
SvaraCitera

Har svept in mig själv i en air av upptagenhet, men gör egentligen ingenting värt att signera.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

vad vill du för tillfället

Börja skolan, men jag kommer inte klara av det. Jag är inte dum, jag bara tror att jag är det när jag ska lära mig nya saker. Sucks.

BLODÅDRA:

vad väntar du på

Jag vet inte, samma som ovan antar jag. Annars finns det inte så mycket att vänta på.

BLODÅDRA:

vilka frågor har du för tillfället olösta

Hur ska jag klara av att leva livet med mitt extremkassa självförtroende, det går fan inte längre. Och min rädslan inför döden och framtiden. JAg lever någon sorts ångest störren delen av dygnet. Glad, men alltid någon äcklig jävla känsla behind. Även om det är mycket bättre på den punkten än vad det har varit.

BLODÅDRA:

vad ska du ha gjort inom den närmsta tiden

Börjat skolan, lära mig saker, fixat mitt självfötroende (How?), ja, jag vet inte.

BLODÅDRA:

vad vill du ha gjort

MASSOR som jag inte kommer göra.

BLODÅDRA:

vad vill du ha ogjort

Det mesta just nu. Känner mig elak och beter mig asigt.

BLODÅDRA:

vad är trivs du inte med just nu

Rädslan och latheten.

BLODÅDRA:

vad trivs du med

Min pojkvän och att bo hemifrån.

Ja, det var lättare att svara så här.


   
SvaraCitera

Jag vill ha mat men jag har ingen aptit. Har ingått ett slags äktenskapskontrakt med mig själv, känns det som... Jag dyrkar mig själv fastän jag inte uppnått något speciellt under lovet och fastän mitt utseende inte förbättrats.
Vill sluta vara sjuk och förbättra mitt immunförsvar men är för lat för att försöka och får under vissa dagar i mig lika mycket föda som en mygga får en tursam dag.

Väntar på att friskna till under natten (ska dricka en liter vatten innan jag sover), så att jag kan ta mig ut med en kompis.
Hoppas på ett fint väder, att det inte blir kallt och regnit, för jag har ingen lämplig jacka (har växt ur dem) för ett sådant väder.

Jag vantrivs med att ignorera det faktum att skolstarten närmar sig, jag har nog inte riktigt insett det... Men samtidigt trivs jag med att känna och därav veta att jag är samma, gamla stressade Nilo som jag vart under alla de tidigare åren som passerat.
Undrar även om jag bör fixa mig inför den första skoldagen samt hur jag bör fixa mig... Jag känner att min beslutsångest närmar sig och jag börjar redan sakna sömn för att kväva skoltröttheten.

Gud, jag vill predika.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Vad stoppar dig när du är tjock?

Egentligen inget som stoppar mig. Men bromsar mig. Och har bestämt mig för att inte göra vissa saker innan jag har lyckats gå ner i vikt.


   
SvaraCitera

ska vara seriös, dö ej av chock

BLODÅDRA:

vad vill du för tillfället

vill hitta någon jag kan slösa energi på, i positiv mening, och som tycker om mig tillbaks, massor, som jag kan känna mig trygg med och lita på

BLODÅDRA:

vad väntar du på

väntar på att skolan ska börja igen så att jag får struktur på mitt liv, väntar efter csn-bidrag+lån och att jag ska börja träna kickboxning

BLODÅDRA:

vilka frågor har du för tillfället olösta

vem som anonymt bett mig förlåtelse på min blogg, och för vad?

BLODÅDRA:

vad ska du ha gjort inom den närmsta tiden

behöver skaffa ett skrivbord. har dock ingen aning om hur det ska gå till då jag har sjukt svårt för att fråga människor jag känner om tjänster och mina föräldrar bor 40 mil ifrån mig

BLODÅDRA:

vad vill du ha gjort

vittnesmålet i tingsrätten

BLODÅDRA:

vad vill du ha ogjort

större delen av allt som hänt sen åtminstone den 14:e januari.
den människa jag blivit

BLODÅDRA:

vad är trivs du inte med just nu

hur jag gör en massa saker utan att tänka efter innan, ett är jag inte borde ha

BLODÅDRA:

vad trivs du med

min kropp i övrigt


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

vad vill du för tillfället

Ha någon att älska som älskar mig tillbaka. Känna att det finns någon mening med mitt liv. Få ett bra jobb

BLODÅDRA:

vad väntar du på,

Vet ej, bättre tider. Tror inte jag längtar efter någonting alls just nu [sad]

BLODÅDRA:

vilka frågor har du för tillfället olösta

Massor

BLODÅDRA:

vad ska du ha gjort inom den närmsta tiden

Ska söka jobb, skriva brev till gammelfarmor och skicka in grejsimojs till csn

BLODÅDRA:

vad vill du ha gjort

Vill fixa en grej med pappa nu så att jag kan skita totalt i honom sen

BLODÅDRA:

vad vill du ha ogjort

Typ hela denna sommar

BLODÅDRA:

vad är trivs du inte med just nu

Det mesta

BLODÅDRA:

vad trivs du med?

Att sitta hemma när det regnar uto och se på film, lyssna på musik eller prata med fina vänner i telefon


   
SvaraCitera

Väntar på pengar. Har hyra och sl-kort betalt men nästan ingen mat så jag får klara mig utan tills bidraget behagar dyka upp.


   
SvaraCitera

Jag trivs inte med någonting. Jag vill bara knarka.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

vad vill du för tillfället,

Ha ett jobb, egen lägenhet, körkort osv.

BLODÅDRA:

vad väntar du på,

Inget.

BLODÅDRA:

vilka frågor har du för tillfället olösta

Om Tv4 kommer att börja sända Säsong 15 och senare av Survivor eller ej och vem den nya moderatorn DESTROYAH är.

BLODÅDRA:

vad ska du ha gjort inom den närmsta tiden

Vet inte. Fått ett jobb förhoppningsvis.

BLODÅDRA:

vad vill du ha gjort,

Läst klart Aftonbladet och gått upp i vikt.

BLODÅDRA:

vad vill du ha ogjort,

En massa saker.

BLODÅDRA:

vad är trivs du inte med just nu

Min kropp, min livssituation.

BLODÅDRA:

vad trivs du med?

Att sova hur länge jag vill på dagarna samt min katt.


   
SvaraCitera