Aviseringar
Rensa alla

Nutelladagen!


Ämnesstartare

Ni har väl inte missat att det är den berömda Nutelladagen idag? Äntligen en anledning att gotta i sig! 

WorldNutellaDay_logo_s-e1391459886361-10

http://www.nutelladay.com/

http://temadagar.se/nutelladagen/


   
Citera
Ämnesetiketter

Äter du nutella med sked eller på macka?


   
SvaraCitera

fattar inte grejen med att ha det på mackan så köper d aldrig. men d är väl nice t pannkakor å sånt kan jag tänka mig


   
SvaraCitera

eller på typ mariekex


   
SvaraCitera

Nutella och frukt! Hjärta


   
SvaraCitera

tycker nutella är så jävla gott, både på mackan och äta med sked, men köper det inte alls ofta, typ bara när jag är utomlands (när jag var liten fick man bara äta nutella på semestern) och om jag gjort något bra och vill belöna mig själv 


   
SvaraCitera

köp naturligt jordnötssmör, chokladproteinpulver och blanda det med vatten eller mjölk så blir det typ som nutella fast enormt mycket nyttigare.


   
SvaraCitera

Blivande_japan: fattar inte grejen med att ha det på mackan så köper d aldrig. men d är väl nice t pannkakor å sånt kan jag tänka mig

Med rätt mängd nutella på mackan är det ljuvligt gott. Samt på olika sorters kex.
På pannkakor blir det bara äckligt.


   
SvaraCitera

Knarko:

På pannkakor blir det bara äckligt.

vrf


   
SvaraCitera

Zodd:
köp naturligt jordnötssmör, chokladproteinpulver och blanda det med vatten eller mjölk så blir det typ som nutella fast enormt mycket nyttigare.

Detta måste jag testa!!

finns pulvret du snackar om i vanliga matbutiker? 


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vrf

Mina smaklökar verkar inte förtjusta i det.  Samtidigt tycker jag inte om att äta det med sked. 


   
SvaraCitera

Jag fattar inte grejen med Nutella. Det är bara kladdigt och kletigt.  Och inte är det gott heller.


   
SvaraCitera

Nutella är rätt överskattat. Var gott när man var liten, tröttnat på det som fan senare år..


   
SvaraCitera

Zerafina: finns pulvret du snackar om i vanliga matbutiker?

Vissa har väl det, det är de större butikerna då tror jag. Men de man
köper där brukar inte smaka lika gott som de man beställer i
träningsbutiker, jag beställer oftast online. Har du någon Gymgrossisten-butik i närheten av dig kan du nog köpa där. Bara ta billigaste du hittar.


   
SvaraCitera

Zodd:

Vissa har väl det, det är de större butikerna då tror jag. Men de man
köper där brukar inte smaka lika gott som de man beställer i
träningsbutiker, jag beställer oftast online. Har du någon Gymgrossisten-butik i närheten av dig kan du nog köpa där. Bara ta billigaste du hittar.

okej tack! 🙂


   
SvaraCitera