Aviseringar
Rensa alla

Ny bild (Självporträtt)


Skickligt men tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Skickligt men tråkigt.

Tja, svartvita självporträtt är väl inte det ovanligaste .. tips på hur jag kan fixa det? [smile]


   
SvaraCitera

eklektisk:

Tja, svartvita självporträtt är väl inte det ovanligaste .. tips på hur jag kan fixa det? [smile]

Bakgrund, mer spännande ansiktsuttryck, mer konstraster osv [y]


   
SvaraCitera

eklektisk:

Photoshop CS3 + wacom. Kritik?

ser rätt nice ut. har du jobbat med lager och transformation eller bara ritat rakt av?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Bakgrund, mer spännande ansiktsuttryck, mer konstraster osv [y]

Okej, tack! [bigsmile]

variabel:

ser rätt nice ut. har du jobbat med lager och transformation eller bara ritat rakt av?

.. Transformation? Ritat rakt av ..?

Jag öppnar en fil, tar upp referensen bredvid och ritar det jag ser! Klart jag jobbar med lager också, man kan ju inte göra 38174387 saker på ETT LAGER. [cool]


   
SvaraCitera

eklektisk:

Klart jag jobbar med lager också, man kan ju inte göra 38174387 saker på ETT LAGER.

oki soft. men ändrar du kontrast och sånt efter eller är det man ser allt bara ritat? ^^


   
SvaraCitera

eklektisk:

Okej, tack! [bigsmile]

Prova och lägg upp här? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Prova och lägg upp här? [y]

Lär ju ta ett tag, den här bilden tog mig över en vecka att göra klart. Kan göra en speedpaint dock. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shit, kunde inte ens mitt lösenord hit, så länge sedan var det jag var inne sist. Men jag måste bara säga att det var riktigt snyggjobbat! Speciellt håret!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berglund:

Shit, kunde inte ens mitt lösenord hit, så länge sedan var det jag var inne sist. Men jag måste bara säga att det var riktigt snyggjobbat! Speciellt håret!

Tack!


   
SvaraCitera

fint!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

fint!

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Skitsnyggt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow, kan knappt komma med någon negativ kritik förutom att JAG inte tycker hjärtat passar in, och jobba kanske lite mer på ansiktslinjer och så? Grymt snygg iaf, keep working[y]


   
SvaraCitera

Undrar om du ritade på fri hand eller kalkerade och mojs.
Rätt många som gör det nowadays.


   
SvaraCitera