Aviseringar
Rensa alla

Ny dansk kampanj uppmuntrar danskar att föda fler barn


Ämnesstartare

Danmark utgör en fingervisning om hur Sverige blir med Sverigedemokraternas politik och nu har ett Danskt resebolag gått ut med en kampanj om att Danmark håller på att bli avbefolkat och står inför en samhällskollaps. Danmark behöver en växande befolkning för att kunna upprätthålla sin välfärd så man måste helt enkelt få danskarna att föda fler barn.

Tråden är öppen för allt som rör den danska kampanjen.


   
Citera

föd fler barn, trots att ni inte har råd med dem!

logik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Obeskrivligt vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öh, är detta på riktigt? Absurt.


   
SvaraCitera
Exner

nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dags att göra lite barn Reto


   
SvaraCitera
mynona

Varenda gång jag har sett något skrivet om den här reklamen har de skrivit något om "Danskar har för lite sex, reklamfilm ska få danskarna ha mer sex", etc, och varje gång har jag tänkt: "Det är märkligt hur mycket sådant här får folk att sätta likhetstecken mellan sex och avel". Ska de uppmuntra folk att skaffa barn är det väl knappast sex de ska göra reklam för, för det har danskarna redan, utan snarare barn. 

Jag tror inte att det föds färre barn i Danmark för att danskarna har lite sex. 

För övrigt fick jag märkligt nog ett lätt illamående på fullt allvar snarare än enbart bildligt sett - det är så här lebensborn ser ut på 2000-talet alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men lol shit vad stört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh herre Gud. Mållös. 


   
SvaraCitera

hahahahahaha men gud, kan inte sluta skratta


   
SvaraCitera
GraGo

Jag förstår inte riktigt vad som är vidrigt, inget försöker tvinga någon att föda barn.

Vad är det alla stör sig på?


   
SvaraCitera

Bra kampanj.

Det är klart kommer bli problem i framtiden om det föds för lite barn.


   
SvaraCitera
mynona

presidente:
Bra kampanj.

Det är klart kommer bli problem i framtiden om det föds för lite barn.

Hur uppmuntrar man folk till att skaffa fler barn genom att uppmuntra dem till sex? Kan man inte ha sex utan att skaffa barn numera? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:
Jag förstår inte riktigt vad som är vidrigt, inget försöker tvinga någon att föda barn.

Vad är det alla stör sig på?

att de kan ta emot folk från andra länder istället


   
SvaraCitera
EGER
 EGER

"Helsingörs kommun har lanserat appen Hashtrack, en sorts haschdagbok som ska hjälpa användarna att hålla koll på sin hashkonsumtion. "

http://hashtrack.dk/

http://www.denoffentlige.dk/app-hold...it-hashforbrug

Danmark är ett land med fina framtidsplaner. Håll koll på din hashkonsumtion och skaffa mycket barn = success


   
SvaraCitera