Aviseringar
Rensa alla

Ny fin låt med Bedårande Barn och Jimmie Åkesson


mens:

hade du ej velat ha intäkterna från denna låt om du vore på flykt? man lägger nog av med alla sådana tankar när man är alldeles utarmad

Nej alltså jag hade inte velat ha pengarna om jag var i Simon Ådahls situation. Hade också skänkt allt till välgörenhet.

Det är fö. jävligt patetiskt att om man säger emot Åkesson så riskerar man att trakasseras av Åkesson-maffian - en grupp människor som skulle kissa på sig om dom stod ansikte mot ansikte med vem dom nu trakasserade.

Sen tycker jag att det är hyckleri att en man som Åkesson, med vissa av dom uttalanden han gjort, att istället för att säga "ok, jag respekterar din åsikt och att du som skapat detta verk inte vill att jag ska göra en egen version av den" så säger han istället "haha lol fu du kan ändå inte stoppa mig, böla mer liksom lulz".

Hjärta


   
SvaraCitera
mens
 mens

Storchen84:

Nej alltså jag hade inte velat ha pengarna om jag var i Simon Ådahls situation. Hade också skänkt allt till välgörenhet.

Det är fö. jävligt patetiskt att om man säger emot Åkesson så riskerar man att trakasseras av Åkesson-maffian - en grupp människor som skulle kissa på sig om dom stod ansikte mot ansikte med vem dom nu trakasserade.

Sen tycker jag att det är hyckleri att en man som Åkesson, med vissa av dom uttalanden han gjort, att istället för att säga "ok, jag respekterar din åsikt och att du som skapat detta verk inte vill att jag ska göra en egen version av den" så säger han istället "haha lol fu du kan ändå inte stoppa mig, böla mer liksom lulz".

Hjärta

Pengarna går väl inte till honom utan direkt till välgörenhet? Eller var det han som fick dem och sedan skänkte dem? Har missuppfattat isf. 


   
SvaraCitera

mens:

Pengarna går väl inte till honom utan direkt till välgörenhet? Eller var det han som fick dem och sedan skänkte dem? Har missuppfattat isf. 

Han äger texten till låten och får därför royalties som han väljer att ge bort till behövande.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Punda:

Han äger texten till låten och får därför royalties som han väljer att ge bort till behövande.

aha. trodde att åkesson varit delaktig i någon konsert eller ngt och skänkt sin del.


   
SvaraCitera

stoner:
Roligt initiativ   Glad

Kan tänka mig att inte Gudrun Schyman tillhör Jimmie Åkessons Fan Club men här kommer en låt som handlar om alla feministers älskling.  Mycket glad

fullscreen: https://www.youtube.com/embed/mfT3bOavFnk

Visst är det roligt att skämta om den gamla alkoholiserade kommunistbossen.  


   
SvaraCitera

Man får vara en jävligt tråkig människa om man ger en låt uppmärksamhet pga faktumet att jimmie åkesson spelar piano. 


   
SvaraCitera

Jungman:
Kristet trams


   
SvaraCitera

Den duger väl. Tyckte inte den var särskilt... catchig? 


   
SvaraCitera

Ska vara ärlig med er och framförallt mig själv..
Om Kanye West hade spelat piano hade jag tyckt det va jättebra..


   
SvaraCitera