Aviseringar
Rensa alla

Ny flickvän.


Ämnesstartare

Hej, jag är ihop med en underbar tjej...

till problemet .. Jag känner inte att jag kan lita på henne, det känns som att hon gör till sig lite ibland.
Och nu .. en grej som gör mig förvirrad.. hon säger att hon alltid säger vad hon tycker och känner.. Men iaf fick veta att hon var otrogen mot hennes ex när dom var tillsammans... och anledningen till det var "Att han höll på med andra / flirta på en fest" Och då ville hon tydligen ge payback.. men det blev gick lite överstyr.

Nu.. jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka... borde jag lita på henne?
Det känns verkligen så bra.. nästan för bra, vad ska jag ta mig till?

Detta är mina personliga lösningar...

Antingen lita på henne fullt ut.. (då kan man ju leka med kärleken hur mycket som helst)

Eller så litar jag inte på henne och låter henne va?

Eller så litar jag inte på henne men jag är med henne ändå... bara för att få vara med en trevlig person (?)

Jag är en överkänslig kille... och om jag har svårt att lita på någon när det kommer till kärlek... Eftersom jag vet att jag är så känslig och det känsliga tar döden på mig till slut.

Så att inte lita på personen är ren instinktsförmåga/överlevnadsinstinkt ..

Tack för seriösa svar!

P.S Jag gillar o skriva "..." 😀


   
Citera
Ämnesstartare

Är... _gumman_ din flickvän... eller...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fnizz vet inte azzo!

Dold text: NEJMEN OJ STÅRE F19 OCH INTE F18 EFTER MITT NAMN NU KONSTIGT!!!!![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker, så här, om jag är tillsammans med nån jag känner att jag inte kan lita på, då är det inte värt att fortsätta vara tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte problemet, att tjejer är jävla slampor är väl något man får räkna med om man vill ha ett förhållande[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extern:

det känns som att hon gör till sig lite ibland.

Det gör alla. Hela tiden. Gör hon sig till för din skull är väl det ett tecken på att hon tycker om dig? Annars skulle det ju liksom vara /care...

Extern:

borde jag lita på henne?

Du har i princip bara ett enda val: Lita på henne och var ihop med henne, eller gör slut. Att vara ihop med henne och inte lita är värdelöst.
Tänk pragmatiskt: Vad gör dig mest lycklig?

Jag är ganska godtrogen och naiv av mig, och skulle helt klart välja att vara ihop med en brud och ta henne på orden än att vara ensam, om tjejen känns rätt i övrigt, men alla är olika. Vi kan inte säga åt dig definitivt om hur du borde göra.

Dock:

Extern:

Eller så litar jag inte på henne men jag är med henne ändå... bara för att få vara med en trevlig person (?)

Uteslut detta. Det är inte juste mot tjejen och det är inte bra för dig. Seriöst, ett sådant förhållande slutar aldrig lyckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Dold text:

Grattis burken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Grattis burken!

Haha burken? Tack.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Haha burken? Tack.[party]

[party][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

[party][party][party]

Haha. :DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

förhållande slutar aldrig lyckligt.

Vilka gör det? :O

Stringburka:

Du har i princip bara ett enda val: Lita på henne och var ihop med henne, eller gör slut. Att vara ihop med henne och inte lita är värdelöst.
Tänk pragmatiskt: Vad gör dig mest lycklig?

Ja får köra så.. Tack.

En fråga till er har ni blivit knäckt av att personen varit otrogen eller bara velat vara otrogen eller liknande?

När hon märkte att jag att var i mina tankar så fråga hon mig vad det var... Då svara jag att jag haka upp mig angående att hon hade varit otrogen då svara hon "jaha bara de?" Jag svara "ja"

Är detta överkänsligt av mig? för jag känner seriöst att kärleken pissar en i ansiktet pga lusten.. Om det nu är lusten som gör detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Är... _gumman_ din flickvän... eller...?

Jah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

:DD

grattis :>


   
SvaraCitera

Du kan ju inte bara välja att lita på henne, det går inte. Men du kan välja att försöka lita på henne. Det kan ta lite tid innan det går. Men ju bättre man lär känna en person, desto mer kan man lita på den... om det går som det ska.
Folk gör misstag, men det betyder inte att de behöver göra dem igen.

Men om du känner att hon skulle kunna göra något sånt mot dig efter att fortfarande ha gett det en chans, och verkligen inte kan få det ur huvudet, så bör du såklart inte vara tillsammans med henne.

IMO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kodou:

Folk gör misstag, men det betyder inte att de behöver göra dem igen.

det jag fråga sedan var om det var pga lusten eller bara för att hämnas då svara hon att hämnas... men stämmer det verkligen?

Jag menar hur kan man vara otrogen bara för att hämnas man måste ju vara dragen till personen för att ens kunna göra något sådant..? :S

Får se hur det blir, tack


   
SvaraCitera