Aviseringar
Rensa alla

Ny här, så ni kanske vill presentera er!


Ämnesstartare

hej jag heter iddqd jag är 24 år men ska fylla 25 och jag bor i göteborg. jag gillar hårdrock och öl och träna och matte och såna grejer. har funnits här på sidan lite till och från i typ sju år nu så ja.


   
SvaraCitera

hej jag heter elverpigen jag är 20 år och gillar hästar och attskådespela och att ha en problemfri vardag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allevo: . Jag är stolt kurd som älskar mitt land.

'Vilket' Kurdistan? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comrade Walter:

'Vilket' Kurdistan? 

Vad menar du


   
SvaraCitera

och att klappa på min katt och sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAO CHONI

Jag är en tjej som också är 15 år (OCH 25% KURD FRÅN TURKIET) och slutar nian om en dryg månad. Är mycket intresserad av språk, historia, geografi, religioner och allmänt samhällsvetande. ÄLSKAR KULTUR, och så älskar jag min pojkvän förstås. Ska flytta hemifrån om ca 3 månader och jobbar just nu som en idiot på helger för att få massa pengar som jag är för snål för att spendera. That's me, kinda.


   
SvaraCitera
penja

Jag är penja. Jag gillar romantiska middagar och kvällspromenader.

Skoja. 

Just nu äter jag grön soyaglass och må skumma kakor. Sån är jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking: och jobbar just nu som en idiot

Vad tjänar man som idiot nuförtiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Vad tjänar man som idiot nuförtiden?

inte mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allevo: Vad menar du

Kurdistan är ju inget enhetligt geografiskt område, utan uppdelat på olika stater, däribland Turkiet, Irak, Iran och Syrien. Om du nu inte syftar på den självstyrande, kurdiska delen i Irak; "vilket" Kurdistan? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comrade Walter:

Kurdistan är ju inget enhetligt geografiskt område, utan uppdelat på olika stater, däribland Turkiet, Irak, Iran och Syrien. Om du nu inte syftar på den självstyrande, kurdiska delen i Irak; "vilket" Kurdistan? 

Jag är kurd från den irakiska delen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
JAO CHONI

Jag är en tjej som också är 15 år (OCH 25% KURD FRÅN TURKIET) och slutar nian om en dryg månad. Är mycket intresserad av språk, historia, geografi, religioner och allmänt samhällsvetande. ÄLSKAR KULTUR, och så älskar jag min pojkvän förstås. Ska flytta hemifrån om ca 3 månader och jobbar just nu som en idiot på helger för att få massa pengar som jag är för snål för att spendera. That's me, kinda.

Wohooooo vad nice!! men hur fan får/kan du flytta hemifrån när du är 15?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen till sidan din jävla jävel!

Jag är 20 år å har kuk. När jag inte arbetar gillar jag att tippa och se på diverse sport, dricka öl, lyssna på vinylskivor med gammal gubbrock, läsa böcker om gamla krig och rockband,  fiska och ibland ger jag mig ut med löpskor och "köttar satan". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen hänger jag här alldeles för mycket också, har gjort det i en 3-4 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allevo:

Wohooooo vad nice!! men hur fan får/kan du flytta hemifrån när du är 15?

Jag får för att mina föräldrar litar på mig, för att jag är tillräckligt mogen för att kunna ta hand om mig själv och för att jag ska göra det som är bäst för min framtid - vilket är att studera det jag vill på gymnasiet. 

Jag kan för att jag är så JÄVLA BRA


   
SvaraCitera