Aviseringar
Rensa alla

Ny jobbig tjej i skolan


Vi hade en tjej i min högstadieklass som hängde efter JÄMT och ingen ville riktigt umgås med henne, och antaglogen därför kramar hon sig fast så hårt. Vi gick till skolkuratorn och öh. Jag tyckte inte hon hanterade det så bra, men såsmåningom bytte hon kompisgäng.


   
SvaraCitera

Olyckligatjejen97:

så kommer hon förstöra mitt rykte och gaahhhh jag pallar inte.

Dafuq?

Aja... Har en liknande situation, ungefär, i nuläget. Fast denna snubbe är allmänt av en outcast och få personer gillar honom. Beror främst på att han är så egocentrisk och bara bryr sig om sig själv. Visst, det känns ju lite smått pinsamt och gå runt med honom, med tanke på att jag är stoneface hela tiden eller ser ångestfylld ut, men det är något man får leva med. Antingen försöker du undvika, eller så försöker du bara ignorera så mycket som möjligt. Jag svarar bara "ao, jo.. mm... ao så kan det bli. Så kan det vara" osv, massa bullshit för jag har inget vettigare att säga när han bara pratar om sig själv.

Och återigen, dafuq ang. rykte? Who the fuck cares?


   
SvaraCitera

dra bichen i håret o säg att kalla henne tjock


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

tjock

det är ingen förolämpning. jag är tjock[smile]


   
SvaraCitera

Säg som det är [crazy]


   
SvaraCitera

hur balanserar hon på fotbollen utna att ramla ner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAAHAHAH började ju garva ihjäl mig när jag läste om att jag skulle kalla henne tjock [love] hon är pinnsmal, ett av få fenomen som slipper gå upp i vikt även fast hon äter som en häst.

Ska definitivt göra så många tecken som möjligt för henne så att hon fattar att jag inte vill vara med henne.
Hoppas bara hon ser mina signaler!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OCH GLÖM MENINGEN OM RYKTET DÅ, jag stryker det. Bara det att jag skäms över att visas med Henne offentligt.


   
SvaraCitera

amsi:

det är ingen förolämpning. jag är tjock

jo. och nej[sad]


   
SvaraCitera