Aviseringar
Rensa alla

Ny låt!


Ämnesstartare

Bakric:

Finns det ingen ungdomsgård som har utrustning?

Nope, jag bor i en håla, men det är typ bara vår skola som har riktig studio tror jag och sen gymnasieskolan med...

Bakric:

vilket jag skulle tippa går på 1-2000 beroende på vilka resurser du redan har och hur bra du är på inställningar.

Har inte dom pengarna och har ingenstans att förvara grejerna heller :/.

Bakric:

Själv sitter man på Sennheiser G4ME pc 360 headset och Creative SB Audigy ljudkort vilket duger fullt ut för inspelning. Dock använder jag det bara till att spela och lyssna på musik

Nä fusk! Vill också ha!


   
SvaraCitera

Bakric:

Själv sitter man på Sennheiser G4ME pc 360 headset och Creative SB Audigy ljudkort vilket duger fullt ut för inspelning. Dock använder jag det bara till att spela och lyssna på musik

soft

emma_96:

Fan va nice! 😀
Men tror inte jag få spela in där ändå, för lärarna är alltid så upptagna och vår musiksal är alltid full av folk..

haha mm det är gott faktiskt. ruttet [n] kolla bakric svar, jag har typ slut på ideer nu.


   
SvaraCitera
Bakric

emma_96:

har ingenstans att förvara grejerna heller :/.

Du har väl ett rum du bor i iaf? Stoppa grejerna i en kartong och skjut in under sängen [crazy]

emma_96:

Nä fusk! Vill också ha!

Headsetet fick jag av min onkel (mosters man, kallar det för onkel) i examenspresent (när jag gick ut nian) eftersom han hade hört att mitt förra headset hade blivit isärslitet när katten hoppade på kabeln när det fortfarande var på min skalle.
Ljudkortet fick jag av min morbror eftersom han jobbat på Microsoft tech support och har hela lägenheten full av dataprylar.

emma_96:

Har inte dom pengarna

Meh, jobba lite då. Eller råna någon [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha mm det är gott faktiskt. ruttet kolla bakric svar, jag har typ slut på ideer nu.

Ja det är det! Okej ;P.


   
SvaraCitera

emma_96:

Ja det är det! Okej ;P.

[smile]

måste dock säga att du inte känns som nån rappare direkt [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

måste dock säga att du inte känns som nån rappare direkt

Det har jag hört från många, men vet inte om det är min grej längre :/.


   
SvaraCitera

emma_96:

Det har jag hört från många, men vet inte om det är min grej längre :/.

haha ok. nej vad tråkigt! varför inte, finns inget mer underbart är hiphop [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ok. nej vad tråkigt! varför inte, finns inget mer underbart är hiphop

Jag vet inte varför, har bara tappat intresse, men när jag väl sätter mig ner och skriver några rader kan jag sitta där hur länge som helst, så bruka sluta med att det blir några timmar ;P.


   
SvaraCitera

emma_96:

Jag vet inte varför, har bara tappat intresse, men när jag väl sätter mig ner och skriver några rader kan jag sitta där hur länge som helst, så bruka sluta med att det blir några timmar ;P.

synd, hoppas det återkommer. haha ja men det är ju skönt det då iaf


   
SvaraCitera

emma_96:

men går inte så bra

http://forum.studio.se/


   
SvaraCitera