Aviseringar
Rensa alla

ny mobiil


Ämnesstartare

Gurksallad: Den dyrare modellen hade, när jag köpte min, sämre med internminne och något sämre RAM. Köpte min för 5000-någonting, anser det mer än tillräckligt för en mobiltelefon.

Dålig affär kallar jag det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: HTC One är nice

Har inte så stor koll på dom, men den modellen har en riktigt härlig kvalitetskänsla iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Dålig affär kallar jag det.

En affär där man får en kvalitativ telefon som uppfyller de krav man har på den, kallar inte jag för en dålig affär. Framför allt som den är bättre än den dyrare syskonmobilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: En affär där man får en kvalitativ telefon som uppfyller de krav man har på den, kallar inte jag för en dålig affär. Framför allt som den är bättre än den dyrare syskonmobilen.

Fast då tittar man bara på en enda serie telefoner från en enda tillverkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Har inte så stor koll på dom, men den modellen har en riktigt härlig kvalitetskänsla iaf.

Tycker att S4 är bra men lite plastig. Hade en S4 ett tag men sålde den sen.
HTC One har ett unibody skal i aluminium.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Fast då tittar man bara på en enda serie telefoner från en enda tillverkare.

Sant. Men ska man inte köra på det märke man litar på då, hellre än att ta risken och köpa något som man inte har den minsta aning om? Framför allt när det rör sig om så mycket pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Tycker att S4 är bra men lite plastig. Hade en S4 ett tag men sålde den sen.

Ja, den ger inte samma kvalitetskänsla. Bra telefon dock i övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xperia Z är bra om man är klumpig av sig och ofta spiller vatten eller badar med telefonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Sant. Men ska man inte köra på det märke man litar på då, hellre än att ta risken och köpa något som man inte har den minsta aning om? Framför allt när det rör sig om så mycket pengar.

Men nu pratar du bara om dina personliga känslor, jag pratar om de faktiska produkterna och bra/prisvärda jag tror/vet att dom är.
Du får absolut ha en annan åsikt, men jag står fast vid att det är en dålig affär om man halverar prestandan samt byter bort aluminium mot plast för några hundralappar.(Uppmärksamma att halverad prestanda är en överdrift, för den påverkas av mer än bara de siffror som jämförs)


   
SvaraCitera

snoret:

ja det göre iofs :/ men tror femman är bättre

batteriet på femman är skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tydligen ska samsung note vara bra Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iphone 5 säger jag jara 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S4 eller HTC One. 


   
SvaraCitera

adhoc:
S4 eller HTC One. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: tydligen ska samsung note vara bra

Jag gillar den, för den prisklassen hade jag valt den.


   
SvaraCitera