Forumet - Ny mobil

Ny mobil

329 0 59
Vill ha en ny mobil eftersom jag har haft min mobil i 3-4 år nu. Har kollat lite på HTC Hero och jag tycker den verkar vara bra. Är den bra? Vart är det bäst att köpa den? Helst abonemang, kan betala kontant om det är billigare.

Dold text: Det här är väl rätt forum? Eller är det bara för datorer

Spana också in:

Jag ringer och smsar oftast inte för mer än 100 kronor i månaden, jag har en hel del kontanter så behöver inte binda upp mig så länge om jag inte måste. Vart ska jag köpa den och vad är det bästa abonemanget? Det här är anledningen till varför jag har haft min gamla mobil så jävla länge, allt jävla krångel [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

IQFreak:

Vad letar du efter? abonemang eller kontantkorts?
Finns en del som inte är båda om jag minns rätt.

Bryr mig inte, men vill ha internet på den och som sagt så ringer jag oftast inte för mer än 100kr.
Den är bra. Men skulle föreslå att du väntar till februari då det kommer vara en Mobiltelefon mässa i USA där de senaste mobilerna kommer presenteras. HTC kommer tex släppa en mobil som heter HTC Dragon och troligtvis kommer den sopa iväg HTC hero.

Sony Eriksson släpper även en SE x10 som verkar bli en fin telefon, den blir dock väldigt stor. Pga av skärmen.
Kablash__:

Den är bra. Men skulle föreslå att du väntar till februari då det kommer vara en Mobiltelefon mässa i USA där de senaste mobilerna kommer presenteras. HTC kommer tex släppa en mobil som heter HTC Dragon och troligtvis kommer den sopa iväg HTC hero.

Jag vet inte, nya telefoner brukar kosta otroligt mycket mer. Vill inte lägga hur mycket som helst på en.
Speltidning:

Jag vet inte, nya telefoner brukar kosta otroligt mycket mer. Vill inte lägga hur mycket som helst på en.

Joo det är sant, spelar mycket roll hur mycket du är beredd att spendera. Men om jag var du skulle jag vänta tills efter mässan då man får veta lite om nya mobiler osv. [y]
Speltidning:

större skärm och bättre processor

Typ det, annars är funktionerna ganska lika, dvs de har "allt". Hero är nice med men jag fastnade för HD2 trots att den är lite större, men tunnare. Dock är båda ganska stora telefoner, gränsfall om de passar bra i byxfickan..

Men skall man ha en telefon med fet skärm skall den vara fet med, annars kan man köpa en SE W995 som också är riktigt nice om man vill ha en mindre telefon.