Aviseringar
Rensa alla

ny mobil ska inhandlas.. men vilken? Touch mobil


Så är det med de flesta mobiler, eftersom systemkraven oftast blir högre för varje stor uppdatering, så det kommer du nog inte undan oavsett märke.

Det är stor skillnad mellan 4an och 3an (3GS), låt ingen påstå annorlunda. 4:an har en bättre kamera (med blixt, något som nog är ett måste-ha), mycket skarpare skärm (man ser inte pixlarna), bättre processor, bättre ljudkvalitet osv. Nu när 4s släppts lär nog 4an sjunka i pris ganska rejält.


   
SvaraCitera

är du handikappad eller tycker att det är så himla svårt att förstå saker, köp en iphone. då får du dessutom privileget att betala typ dubbelt för att kunna göra hälften så mycket, + betala för i princip allt som är gratis för alla andra.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

betala typ dubbelt för att kunna göra hälften så mycket, + betala för i princip allt som borde är gratis för alla andra.

Vad menar du nu? Att man betalar för något som är gratis för andra mobiler? Inte såvitt jag vet, förklara gärna.


   
SvaraCitera

du har nog världens bästa nick...


   
SvaraCitera

sftd:

Vad menar du nu? Att man betalar för något som är gratis för andra mobiler? Inte såvitt jag vet, förklara gärna.

program och aplikationer tex kan med de flesta mobiler laddas ner gratis från hela internet eller torrents, istället för att kräva att man köper dom av sin telefontillverkare.

samma sak med musik som jag ofta laddar ner via torrents direkt i mobilen. ist för att behöva antingen köpa den från itunes store, eller tanka ner den i datorn och synkronisera via itunes.

känns bara som att man blir så fruktansvärd begränsad med en iphone, men annars är den säkert jättebra =)


   
SvaraCitera

Skaffa en med vanliga hederliga knappar, för framtiden


   
SvaraCitera

haha_lol_haha:

Inte IPHONE

god bless you girl [party]


   
SvaraCitera

haha_lol_haha:

Funderar på Samsung Galaxy SII.. hiss eller diss?

den är skitbra ja, troligtvis den bästa som finns just nu så ja köp dig en sån om du vill ha en pekskärmsmobil[smile]


   
SvaraCitera

Bara tattare köper mobiler, har bara fått eller "hittat" mina. ok köpte en för 299:- eftersom min gamla pajade, men hittade en bättre sen, så har en som backup [blush] tyst!


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

program och aplikationer tex kan med de flesta mobiler laddas ner gratis från hela internet eller torrents, istället för att kräva att man köper dom av sin telefontillverkare.

Vilket inte är lagligt. Du kan jailbreaka en iphone och få möjligheten att hämta betalprogram gratis. Enda skillnaden i det fallet är att android är öppen källkod, så applikationer och tjänster fungerar på flera plattformer och man kan använda dem i stort sett utan gränser.


   
SvaraCitera

Hata pekskärmar, hata satio! Köp den INTE!!!


   
SvaraCitera

Nokia N9.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

den är skitbra ja, troligtvis den bästa som finns just nu så ja köp dig en sån om du vill ha en pekskärmsmobil

Har hört massa skit om den modellen nu efteråt, och pallar inte mobiler som strular hela tiden.. Men sådanna mobiler finns väl inte "nu för tiden" ifall vi inte räknar med trofasta nokia [wink]
Och Iphone, nej tack...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Vilket inte är lagligt. Du kan jailbreaka en iphone och få möjligheten att hämta betalprogram gratis. Enda skillnaden i det fallet är att android är öppen källkod, så applikationer och tjänster fungerar på flera plattformer och man kan använda dem i stort sett utan gränser.

Men de kan ju inte heller vara 100% lagligt? ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu kanske det här är en helt korkad fråga för vissa..
HTC, Iphone och Smartphone.. va fan är skillnaden på dessa? inte utseendet såklart, utan vad är de för skillnad på innehållet? [chocked][badgrin]


   
SvaraCitera