Aviseringar
Rensa alla

Ny muslimsk lag ger mannen rätt att svälta sin fru


OF 5:

Ukraina har förbjudit brüno

hahahaha [bigsmile]


   
SvaraCitera

iosib:

hahahaha

den inneholler ju "scener med bögsex som kunde vara skadligt för befolkningen"

älskar öststater ibland


   
SvaraCitera

OF 5:

älskar öststater ibland

jag har alltid älskat öststater. förutom polen då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Det handlar inte om att Islam är en religion som bara innehåller idioti och kvinnoförnedring. Det handlar om att vissa personer, fanatiker, går över gränsen.

Det handlar inte bara om vissa personer. Sharia är grunden för islamistisk lag. Ser du det inte som ett problem att världens största religion tillåter detta?


   
SvaraCitera

[confused][confused][confused][confused] eh varför ska vi bry oss för? Landet är ju långt bort och det påverkar inte oss alls, sånthär säljer inte i tidnignar som aftonbladet och expressen och ingen vill läsa sånt!! [confused][confused][confused][confused]


   
SvaraCitera

Ny idiotlag i ett auktoritärt och patriarkalt land snarare.


   
SvaraCitera

Jonte6:

Sharia är grunden för islamistisk lag. Ser du det inte som ett problem att världens största religion tillåter detta?

Sharia tillämpas inte lika fundamentalistiskt i alla länder, på samma sätt som alla muslimska män inte förtrycker kvinnor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska la säga först jag pallade inte se klippet.

Jonte6:

Typ alla terrorattacker är islamistiska och sådana här sjuka lagar ser vi inte inom kristendomen.

George W Bush o Usa krigade la mot både Usama bin Laden o Irak i Guds namn??

Förövrigt:
Verkar som några tror att alla muslimer/invandrare (??) går efter sharialagar o sånt. Är som o säga alla svenskar är emot abort. Rätta mej om jag har fel: För sverige är ju ett kristet land, o har man inte gått ur svenska kyrkan anses man vara kristen i statistiken??

Tror nog det mesta av terrorismen, från alla sidor, handlar om pengar. För det är väl ingen skillnad på alla de oskyldiga som usa dödat i ex Irak, när man bombar skolor o sjukhus, jämfört med de som dött i ex NineEleven. Eller de som plågats på Guantanamo. Gör inte de kristna till hjältar hela tiden.


   
SvaraCitera

Vi vet att muslimer är odjur. Det är knappast något nytt.


   
SvaraCitera

HATAR religioner det gör folk dumma i huvudet (ok ja vet _ALLA_ är inte d)

btw i litauen är det ju förbjudet att prata om dåliga matvanor, dålig hygien, hypnos och positiva saker om homosexuella. [shake]


   
SvaraCitera

Har alltid undrat hur många feminister framför allt på vänsterssidan kan vara så positivt inställda till islam.. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonte6:

Alla ni som försvarar islam och säger saker som att "alla religioner är skit", "kristendomen är inte bättre".. Kolla in detta klipp.

asså det handlar ju inte om själva "tron" men relgion har alltid varit ett maktredskap och i fel händer kan man få genom mycket.. sanningen är att männiksan styrr religionen och inte religionen männiksan


   
SvaraCitera

Michee:

Kristna fanatiker har gjort så mycket sjukt så att jag kräks bara jag tänker på det.

Exakt. Idioter finns i alla religioner.

ms_A:

George W Bush o Usa krigade la mot både Usama bin Laden o Irak i Guds namn??

WORD!

Jonte6:

Alla ni som försvarar islam och säger saker som att "alla religioner är skit", "kristendomen är inte bättre"..

Så du tycker att de präster i KRISTNA sekter som våldtar barn är änglar?


   
SvaraCitera

Jonte6:

Typ alla terrorattacker är islamistiska

BULL
SHIT.

I Europa 2007 var 1 av 498 terrorangrepp islamistiskt. Kristen terror förekommer även det - exempelvis spränger amerikanska bibelviftare abortkliniker och nyligen blev en läkare mördad av kristna terrorister.

Jonte6:

sådana här sjuka lagar ser vi inte inom kristendomen.

Inte på riksnivå, nej, och det beror ju på att vi är generellt mer utvecklade och har sekulariserats (vi har tagit bort alla sjuka kristna lagar vi hade förut).

Men ja, det här är en jävligt sjuk lag. Dock är sjuka samhällen ofta följden av ödeläggelse och krig, så det är föga förvånande.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Har alltid undrat hur många feminister framför allt på vänsterssidan kan vara så positivt inställda till islam.. [shake]

Ärligt talat har jag aldrig träffat en enda, och då umgås jag med ganska mycket feminister. Hur många är "hur många"? Menar du hälften av alla, eller Gudrun Schyman?


   
SvaraCitera