Aviseringar
Rensa alla

NY: Novell "Möten med personer"


ÄlskadeTvillingbror:

gymnasiet

Verkar svårt på gymnasiet också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Tycker också att det låter som en omöjlig idé att genomföra på ett par sidor. Hade jag varit du hade jag skrivit en renodlad historia som inte utspelar sig på mer än en dag om en huvudperson som möter någon, eller några människor. 

men sluta var så negativ!!! den ska ju vara på 2-3 sidor och jag behöver inte skriva allt i kronologisk ordning


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror: men sluta var så negativ

Visst, visst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Visst, visst. 

, _ .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon med idéer om en storasyster/bror som berättar om uppväxten med ett småsyskon med diagnos inom autismspektrat??


   
SvaraCitera

Mötet med döden. 


   
SvaraCitera
Lenny

Det du kan testa göra, är att komma på en film där några personer möts för första gången och som sedan har en handling. Då blir det väl säkert en roman bara för det, men du kan ju ta och skriva om några som har träffat Jason om du känner för det-  Friday the 13th 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imafckprick:
Mötet med döden. 

ja jag kombinerar det!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon som har idé idag?? sitter lite fast... :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BOMBA MIG MED IDÈER ÄR NI SNÄLLA!!!
Puss å kram :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller ska det vara nåt med en sport och nåt med att "en spelare kommer skjuta sitt lag till himlen ikväll"


   
SvaraCitera
time
 time

När hade du senast ett möte med en ny person? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
När hade du senast ett möte med en ny person? 

längesen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska det handla om en person som far illa inom idrottsrörelsen som aldrig blir sedd typ


   
SvaraCitera
time
 time

ÄlskadeTvillingbror:

längesen

Menade att du kan försöka utgå från dina personliga upplevelser. Det gör det mer verkligt.


   
SvaraCitera