Aviseringar
Rensa alla

Ny Predator-film i sommar.


Ämnesstartare

http://www.imdb.com/title/tt1424381/

Räknar inte med att den kan mäta sig med första men den kan bli rätt nice ändå. Hyfsade skådespelare med i alla fall.

Vad tror ni? [zzz]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Blir så jävla stört med Topher Grace i seriösa roller.


   
SvaraCitera

Åh fan den kanske är bra. Själv så tycker jag inte om dom gamla Predator filmerna särskilt mycket. Jag tycker att Alien 1-2 och 4an är bäst, 3an är ok men inte jätte bra. Alien vs Predator filmerna är ganska bra också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smexigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, ska se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Smexigt!

[cool]

Nintendo:

Mm, ska se.

Aa göre.

dazed_and_confused:

Blir så jävla stört med Topher Grace i seriösa roller.

Hans roll kanske är oserios, som en slags comic relief typ? Vi får se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zackk:

Hans roll kanske är oserios, som en slags comic relief typ? Vi får se.

Fast jag har fått intrycket av att han vill komma ifrån dem rollerna men vi får se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zackk:

Aa göre.

Fast antagligen blir den kass [mad] Som Aliens vs Predator: Requiem, ingen charm kvar [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fast antagligen blir den kass [mad] Som Aliens vs Predator: Requiem, ingen charm kvar [mad]

Ah, den var verkligen sämst. Första AVP var åtminstone underhållande. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zackk:

Första AVP var åtminstone underhållande

Ja, gillar den mycket [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ja, gillar den mycket [mad]

Mm, predatorerna (öh plural?) var så grymt ninja-style i den. [mad][love]


   
SvaraCitera

tycker det är bra av dom att inte göra en remake utan en uppföljare.

Manuset ska ju vara skrivet utav robert rodriguez, så det talar för filmen.

Men nej, det här kommer inte bli bra. Första filmen är fruktansvärt pajig. Det som gjorde filmen häftig var att det var en grupp av stora vältränade män, med ännu större vapen som var ute i skogen och blev jagad av en ännu större tjomme med ännu värre vapen. Helt enkelt en b-film som blev kult.

Och hur cool predator än är, så har inget av de filmerna som kom efter originalet lyckats just för att de saknat ingredienserna ur första filmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Helt enkelt en b-film som blev kult.

Den bästa B-filmen ever isåfall. Kan inte komma på någon film som jag sett lika många gånger som Predator.

Galvmeister:

Och hur cool predator än är, så har inget av de filmerna som kom efter originalet lyckats just för att de saknat ingredienserna ur första filmen.

Sant. Det är något alldeles speciellt med Arnold och hans gäng när dom springer runt i djungeln.


   
SvaraCitera

zackk:

Den bästa B-filmen ever isåfall. Kan inte komma på någon film som jag sett lika många gånger som Predator.

B-film betyder inte att det är något dåligt. Många av de bästa filmerna som gjorts är b-filmer=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg den igår, den var dålig.
Ger den 4/10.


   
SvaraCitera