Aviseringar
Rensa alla

Ny princip för röstande i riksdagsvalet


Ämnesstartare

reben:

ja vadå har du mkt förtroende för de sittande? inte jag, d spelar ingen roll vem som sitter då faktiskt vet knappt va dom heter ens

mycket klokt, du är fan statsvetare också så du vet vad du talar om. mmm jag gillar iden, känner mig övertygad och frälst nu Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan:

pga avskaffande av demokratin och pga jag vill inte att mina hatpartier ska styra i 12 år och sedan får mitt favvisparti TVÅ JÄVLA ÅR att rätta till skiten innan den börjar om igen.
vill att mitt favvisparti ska vara enväldig härskare. 
skulle vara 1 argt bi hela tiden. 

du säger ju emot digsjälv, du är ju inte alls för demokrati 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

du säger ju emot digsjälv, du är ju inte alls för demokrati 🙁 

vill ju att alla ska bli smarta och rösta på mitt favvisparti. 


   
SvaraCitera
reben

koalan:

pga avskaffande av demokratin och pga jag vill inte att mina hatpartier ska styra i 12 år och sedan får mitt favvisparti TVÅ JÄVLA ÅR att rätta till skiten innan den börjar om igen.
vill att mitt favvisparti ska vara enväldig härskare. 
skulle vara 1 argt bi hela tiden. 

ok men du bryr dig ju uppenbarligen bara om dig sj då osolidarisk bara för att du "kmr va 1 argt bi" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan:

vill ju att alla ska bli smarta och rösta på mitt favvisparti. 

fast dom är säkert lika smarta , tror inte det har med intelligens att göra att man röstar anorlunda.... Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

ok men du bryr dig ju uppenbarligen bara om dig sj då osolidarisk bara för att du "kmr va 1 argt bi" 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

fast dom är säkert lika smarta , tror inte det har med intelligens att göra att man röstar anorlunda.... Ledsen

jo :@@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

ok men du bryr dig ju uppenbarligen bara om dig sj då osolidarisk bara för att du "kmr va 1 argt bi" 

nej alla får vara arga bin. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan:

jo :@@

med din logik så kan man göra intelligenstest på befolkningen och sedan låta top 0,1 % rösta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

med din logik så kan man göra intelligenstest på befolkningen och sedan låta top 0,1 % rösta. 

nej. alla måste bara sluta blunda för verklighet1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan:

nej. alla måste bara sluta blunda för verklighet1


   
SvaraCitera