Aviseringar
Rensa alla

Ny rapport: Majoriteten av våldtäkterna begås av invandrare


framtidstron är död:

Jag tror det är mycket rättvisare att gå efter domar än folk som är misstänkta för brott eftersom blattar i större utsträckning än svennar lär bli misstänkta.

Det tror inte jag. Går man på domar kommer man som sagt att bara se överfallsvåldtäkter i princip. Dessutom gäller s​amma sak vad gäller domar som vad gäller misstänkta.

Missförstå mig inte, jag tycker inte att det är en direkt säker eller bra metod att se till misstänkta, men det är vad som är standard just nu och frångår man den får man nog ha bra, konkreta skäl för metodbytet.

I övrigt håller jag med dig nästan fullständigt.


   
SvaraCitera

"herr nationell" [rolleyes]


   
SvaraCitera

Stringburka:

Går man på domar kommer man som sagt att bara se överfallsvåldtäkter i princip.

Det kommer man ju i stor utsträckning om man ser på misstänkta också eftersom våldtäkterna i hemmet sällan anmäls.

Stringburka:

Dessutom gäller samma sak vad gäller domar som vad gäller misstänkta.

Jo, tyvärr är det ju så, även i vårt fina lilla Sverige.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Det kommer man ju i stor utsträckning om man ser på misstänkta också eftersom våldtäkterna i hemmet sällan anmäls.

Vore intressant att se statistik på det här, men jag är nästan säker på att överfallsvåldtäktsåtal oftare leder till fällande dom än våldtäktsåtal som rör hemmet. Men det är bara en hypotes, men men.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Vore intressant att se statistik på det här, men jag är nästan säker på att överfallsvåldtäktsåtal oftare leder till fällande dom än våldtäktsåtal som rör hemmet. Men det är bara en hypotes, men men.

Svenska män vandrar ju runt på nätterna och våldtar. Svenska män är typiska våldtäktsmän och våldsverkare! Ingen går säker för svensken!


   
SvaraCitera

Arazoid:

Svenska män vandrar ju runt på nätterna och våldtar. Svenska män är typiska våldtäktsmän och våldsverkare! Ingen går säker för svensken!

du är patetisk.


   
SvaraCitera

Arazoid:

Svenska män vandrar ju runt på nätterna och våldtar. Svenska män är typiska våldtäktsmän och våldsverkare! Ingen går säker för svensken!

Din mamma går runt och våldtar.


   
SvaraCitera

Arazoid:

Svenska män vandrar ju runt på nätterna och våldtar. Svenska män är typiska våldtäktsmän och våldsverkare! Ingen går säker för svensken!

Jag kan inte se det här framför mig, varför är det så?


   
SvaraCitera

Arazoid:

Jag kan inte se det här framför mig, varför är det så?

för att du är så jävla trångsynt och efterbliven kanske?


   
SvaraCitera

HEMLIGHETSFUL:

MEN GE ER.

Sa du neger? shhhhh rasse.


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

Arazoid:

Svenska män vandrar ju runt på nätterna och våldtar. Svenska män är typiska våldtäktsmän och våldsverkare! Ingen går säker för svensken!

Menar du att svenska män inte våldtar, eller vadå?


   
SvaraCitera

Därför ska man stoppa invandringen!! Det verkar som om alla idioter som vill öka invandringen vill att sverige ska förvandlas till ett land som afganistan eller pakistan....... ni kan ju flytta dit om ni gillar araber så jävla mkt!


   
SvaraCitera

Paranoia:

Därför ska man stoppa invandringen!! Det verkar som om alla idioter som vill öka invandringen vill att sverige ska förvandlas till ett land som afganistan eller pakistan....... ni kan ju flytta dit om ni gillar araber så jävla mkt!

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Paranoia:

Därför ska man stoppa invandringen!! Det verkar som om alla idioter som vill öka invandringen vill att sverige ska förvandlas till ett land som afganistan eller pakistan....... ni kan ju flytta dit om ni gillar araber så jävla mkt!

trollarN[cute]


   
SvaraCitera