Aviseringar
Rensa alla

Ny tatuering


Ämnesstartare

Jag tatuerade mig idag, första gången, och nu har jag tagit bort plasten och det är typ ludd i den? Har tvättat lite försiktigt men det är som att små luddstrån sitter fast i linjerna. Vad är det?


   
Citera
Ämnesstartare

[tard]

Inte döda hudceller eller skorpor då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wtf, luddstrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Inte döda hudceller eller skorpor då?

Det ser mer ut som små hårstrån, eller strån som lossnar från en stickad halsduk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart tatuerade du dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vart tatuerade du dig?

Hos en jättebra kille i Enköping, det är inget halvfabrikat jag har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Det ser mer ut som små hårstrån, eller strån som lossnar från en stickad halsduk

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då skulle jag gissa på att det faktiskt är ludd som fastnat i den. Något annat låter bara weird.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Då skulle jag gissa på att det faktiskt är ludd som fastnat i den. Något annat låter bara weird.

Jo, det ser fan ut som det. Men är det farligt då? Jag törs inte pilla så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Hos en jättebra kille i Enköping, det är inget halvfabrikat jag har.

påstod inte det heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pic or gtfo[cool]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

loom:

Jo, det ser fan ut som det. Men är det farligt då? Jag törs inte pilla så mycket

Borde det inte vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Jo, det ser fan ut som det. Men är det farligt då? Jag törs inte pilla så mycket

Bör det inte vara, så länge du tvättar bra osv, jag hade nog pillat bort dom om jag var du, men jag hade stört mig asmkt på det :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

påstod inte det heller

Nej, jag vet, förlåt om det lät så [smile]

Kablash__:

Bör det inte vara, så länge du tvättar bra osv, jag hade nog pillat bort dom om jag var du, men jag hade stört mig asmkt på det :p

Okej, känns bra. Men blir det inte fel om man pillar bort? Det är ju som att de sitter fast....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Okej, känns bra. Men blir det inte fel om man pillar bort? Det är ju som att de sitter fast....

Ahh okej, well ne om de sitter fast mycket borde du inte dra bort de då skropor osv kanske följer med och det ska man undvika att pilla bort. Du kan ju annars gå tillbaka till studion och fråga vad han tycker du ska göra helt enkelt 🙂


   
SvaraCitera