Aviseringar
Rensa alla

Ny telefon, gief tips.


Ämnesstartare

Okej. behöver lite tips på någon fin lur, då min nuvarande är snart död.

Gärna någon typ av smartphone, då jag är i behov av en sådan. Har kollat in Nokias N900, verkar lovande, men är det någon som har någon annan att komma med - shoot.

Skulle gärna vilja ha en med ett QWERTY-tangentbord, men inget krav.

Ingen iPhone 4.

Thanks.


   
Citera
Ämnesstartare

Xperia X10 mini pro?
Tangentbord, andorid. Jävligt bra lur i mina ögon. Inte allt för dyr heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xperia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har lg optimus gt540. Tycker den är snygg och smidig. Android också. Inget tangenbord eller pekpenna dock. Den är väldigt billig, och det var därför jag köpte den.. tycker den är prisvärd och är nöjd med den. Men finns säkert bättre i högre prisklasser.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger som någon över, Sony ericsson xperia 10 mini pro. Den är dock ganska liten. Vet inte om du kanske vill ha en större?

Isf finns Motorola Droid 2 tex. Föregångare till Motorola Droid som var en väldigt bra mobil för sin tid. Den har alltså tangentbord och är i samma klass som HTC Desire och Samsung Galaxy S.
Den är dock rätt dyr.

Vet inte va du vill ha för prisklass.

Båda har Android, har rätt dålig koll på andra OS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Sony ericsson xperia 10 mini pro.

jo, kollade på den, den kändes rätt skön att hålla i osv. Dock är skärmens egenskaper något att anmärka på, vad jag läst hos vissa recensioner. Annars kan jag inte såpass mycket om den luren.

Kablash__:

Vet inte va du vill ha för prisklass.

Ptja, över 5000 går jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satt igår och saknade Nokia 3210, det kanske vore nåt... [cute][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Dock är skärmens egenskaper något att anmärka på, vad jag läst hos vissa recensioner. Annars kan jag inte såpass mycket om den luren.

Jag surfar nästan dagligen med min x10 mini pro, och jag har inga problem alls med skärmen. Tycker den är bra. Det enda är att den kanske är lite liten, men det vänjer man sig vid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tradet:

Jag surfar nästan dagligen med min x10 mini pro, och jag har inga problem alls med skärmen. Tycker den är bra. Det enda är att den kanske är lite liten, men det vänjer man sig vid.

Hur är den annars? För och nackdelar?


   
SvaraCitera

kan inget om telefoner, men går medieteknik, och bara därför säger jag: "iphone 4"

pga hjärntvätt

passaro:

Ingen iPhone 4.

oj, såg det nu, men iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

oj, såg det nu, men iaf

Blivande_japan:

kan inget om telefoner, men går medieteknik, och bara därför säger jag: "iphone 4"

pga hjärntvätt

...och där har du anledningen. [wink]


   
SvaraCitera

har 1 sånhär:

Image

positiva saker:

går att ringa med
är 1 nokia
går att sms:a med
går att lyssna på musik i när mp3:n är broken

negativa saker:

det är ingen iphone


   
SvaraCitera

passaro:

...och där har du anledningen.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petade lite på en nokia 5230 i helgen, verkade i princip vara en 5800 utan wlan, och kostar inte mycket alls.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=477727


   
SvaraCitera