Aviseringar
Rensa alla

Ny vs Gammal


Ämnesstartare

Ganon:

Jag tyckte orginalet var mycket bättre, just för att det inte är en musikal. Jag menar, försöker man göra musikaler av skräckfilm blir det helt fail och vice versa.

Tim Burtons version kändes så oseriös.

Jag tror inte remaken var menad som en skräckfilm, dessutom känns det som om hela upplägget är ett slags hån mot skräckfilmer och liknande.


   
SvaraCitera

Rivethead:

Blev inte den nerlagd?

Vette sjutton. Hörde bara att han planerade en.
Han borde göra film av Beyond Good & Evil också, det skulle va najs.

Rivethead:

Ibland? Halo är bäst!

Inte spelat på länge... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag tror inte remaken var menad som en skräckfilm, dessutom känns det som om hela upplägget är ett slags hån mot skräckfilmer och liknande.

Orginalet också eller?


   
SvaraCitera

Run Riot:

Vette sjutton. Hörde bara att han planerade en.

Jag kollade upp det och fick det klart för mig att Peter Jackson jobbade med andra project medan Microsoft letar efter en distributör åt filmen. Den tidigare påtänke bangade visst. Jackson ska väl slutföra de projekt han sysslar med nu innan han återupptar produktionen av Halo.


   
SvaraCitera

Rivethead:

Jackson ska väl slutföra de projekt han sysslar med nu innan han återupptar produktionen av Halo.

Ok. Undrar om en sån film egentligen skulle bli bra. Blir intressant att se om det blir nåt.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Ok. Undrar om en sån film egentligen skulle bli bra. Blir intressant att se om det blir nåt.

Det vore rätt synd om den inte blev det. Men ja... det är sånt som märks. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Orginalet också eller?

Inte sett originalet, så det kan jag inte uttala mig om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Inte sett originalet, så det kan jag inte uttala mig om.

Jag tror remaken blev så populär bara för att Johnny Depp är med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Jag tror remaken blev så populär bara för att Johnny Depp är med.

Det kan ju bero på att det är en jävligt bra film också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Jag tror remaken blev så populär bara för att Johnny Depp är med.

Och för att det var Burton som gjorde den.
När Tim Burton samarbetar med Johnny Depp brukar filmerna bli populära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

Det kan ju bero på att det är en jävligt bra film också.

Nej, töntig och oseriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Nej, töntig och oseriös.

Bra och oseriös. Tim Burton har väl aldrig gjort en "seriös" film någonsin. Alla filmer av honom är gjorda med glimten i ögat.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Tycker bara han är grymt bra helt enkelt. Plus att vad han än spelar så tycker jag alltid om hans prestationer. De känns mer äkta än mycket annat på nåt sätt.

Okej, men i vilken annan film har han gjort någon bra prestation egentligen? Jumper och King kong, och så någon film som handlar om ett par ungdomar i en småstad som bildar något minigäng typ.

Run Riot:

Jo, tycker jag verkligen att du ska. Det kan vara lite kul ibland faktist.

Okej, PC/PS3 eller Xbox?? Funderasr dock på att köpa Wii hehe. Men HALO verkar ju vara en väldigt bra spel så måste ju testa det.


   
SvaraCitera

Freemason:

Okej, men i vilken annan film har han gjort någon bra prestation egentligen? Jumper och King kong, och så någon film som handlar om ett par ungdomar i en småstad som bildar något minigäng typ.

Men spela roll hur många bra prestationer han gjort. Han har vart grymt bra i allt jag sett med honom. Så gillar jag honom som person, han har grym självinsikt, bryr sig inte om vad andra tycker om honom osv. Dessutom verkar han ha koll på vad som är bra och inte, har hört att han hatade filmen Jumper i allmänhet och ångrade att han var med i den. [y]
Dold text: Så steppar han oxå, de e coolt! [blush]

Freemason:

Okej, PC/PS3 eller Xbox?? Funderasr dock på att köpa Wii hehe. Men HALO verkar ju vara en väldigt bra spel så måste ju testa det.

Jag tycker Xbox kontrollerna var jättejobbiga, och PS3 vet jag inte så jag skulle satsa på PC.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Så gillar jag honom som person, han har grym självinsikt, bryr sig inte om vad andra tycker om honom osv. Dessutom verkar han ha koll på vad som är bra och inte, har hört att han hatade filmen Jumper i allmänhet och ångrade att han var med i den.
Dold text: Så steppar han oxå, de e coolt!

Okej, jag har aldrig sett någon intervju så jag vet ju inte alls hur han är som person. Hehe bra det 🙂 Jumper hade ju kunnat bli en bra film, synd att dom misslyckades så rejält :/

Run Riot:

Jag tycker Xbox kontrollerna var jättejobbiga, och PS3 vet jag inte så jag skulle satsa på PC.

Okej, det kanske funkar bra på PS3. Flyttar nämligen in som inneboende hos min syster och hennes sambo, dom ska köra PS3 och jag ett Wii, så man kan testa både också, det blir nice 😀


   
SvaraCitera