Aviseringar
Rensa alla

Nya Gangnam Style!


Ämnesstartare

KungYxe:

Gangnam Style var ju iallafall en seriös låt, vad fan är detta?

vad saru att du sa saru?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Gangnam Style var ju iallafall en seriös låt, vad fan är detta?

Gangnam Style är inte en seriös låt. Han driver ju om dem som bor i ett område i södra Seoul som heter Gangnam-gu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

vad saru att du sa saru?

Jag sa att Gangnam Style har iallafall ett seriöst budskap, dvs att kritisera de som utger sig för att vara "Gangnam Style" (vilket i sydkorea är folk som tror att de är bättre än andra, typ som swag-bögar). Dessa personer är oftast inte alls från Gangnam och sången gör narr av dem och att de försöker vara nåt de inte är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Gangnam Style är inte en seriös låt. Han driver ju om dem som bor i ett område i södra Seoul som heter Gangnam-gu.

Ja, läs mitt förra inlägg. Han driver inte om de som bor i Gangnam-distriktet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Nej men vi är inte rika Jag gav en tjuga till röda korset för ett tag sedan, så lite nytta har jag gjort

Man måste inte vara rik för att bidra med något. Det är inte alltid enbart pengar som behövs; man kan samla in kläder, jobba på soppkök, hjälpa till på andra sätt... [y]

KungYxe:

Dessa personer är oftast inte alls från Gangnam och sången gör narr av dem och att de försöker vara nåt de inte är.

Jag är medveten om att den är seriösare, vad det nu gör för skillnad. Den har 970 386 864 views på youtube och det är knappast pga budskapet. Tror dessvärre att det finns extremt många människor som de han rappar om som älskar låten till döds. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Jag sa att Gangnam Style har iallafall ett seriöst budskap

KungYxe:

Gangnam Style var ju iallafall en seriös låt, vad fan är detta?

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Vad är problemet?


   
SvaraCitera

Är du dum i huvudet? Var ju helt sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Är du dum i huvudet?

Det beror på om dum i huvudet = ej seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruktansvärt


   
SvaraCitera

deteD:

Det beror på om dum i huvudet = ej seriös.

Okej. För det du länkade var helt fruktansvärt. Du måste vara misantrop eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Okej. För det du länkade var helt fruktansvärt. Du måste vara misantrop eller något.

Något åt det hållet iaf. Antar att du talar av egen erfarenhet.


   
SvaraCitera

deteD:

Något åt det hållet iaf. Antar att du talar av egen erfarenhet.

Dold text: Ses någonstans i söderort.

Faktisk... Men jag lever och lär.

ok det där var creepy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

ok det där var creepy.

Ses klockan 01:40. Kommer med kakor (och mjölk) och kniv, du väljer vilket det blir. [wink]


   
SvaraCitera

deteD:

Ses klockan 01:40. Kommer med kakor (och mjölk) och kniv, du väljer vilket det blir.

jag känner säkert dig irl eller något. haha.


   
SvaraCitera