Aviseringar
Rensa alla

Nya generationens fjortisbloggare/bloggtroll


Ämnesstartare

Glömm Blondinbella, det har kommit en ny och färsk generation nya fjortisbloggare och bloggtroll. Det bästa är att alla dessa känner varandra och brukar umgås, fatta om dom får barn ihop! En ny generation ultrafreaks! [party]

Krillebooi

http://rahlenfeldt.blogg.se/

Skånsk meterosexuell och ASBALL! Älskar honom, han är min idol [love]

Amir

http://gaybloggen.com/

Min personliga favorit, han har humor och verkar så varm och go men ändå mörk. En klar förebild! [love]

Kissie

http://kissies.se/

Liknar sig vid en katt och presenterar sig som "kissie mjau". Hatar henne, jävla retard.

Sen så finns det fler (Paow, Dessie osv) men dom är bara töntar, de här de som är stora!

Vad anser du om dessa människor? Najs eller bajs?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tänker inte ens lägga energi på dessa, bästa man kan göra är väl att ignorera dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Jag tänker inte ens lägga energi på dessa, bästa man kan göra är väl att ignorera dem.

Tänker du reagera likadant ifall det blir zombieinvation?

För innan du vet ordet av kommer dessa människor skriva böcker och vara med i lets dance [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Krillebooi, cha cha! (Du röstade på detta alternativ)

Har aldrig läst minsta alster av någon utan de du listade. Bara kissie jag ens hört talas om innan (genom um). Men bara genom att se you-tubeklippets framsida (det man ser innan man trycker på play, för det gjorde jag aldrig) så kan jag uttala mig om att han är den äckligaste människa jag sett på flera dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Kissie (mjau) (Du röstade på detta alternativ)

[mad]
Jag studerade deras relationer för någon dag sedan (jag har allt för mycket fritid) så jag spenderade en någon timme med att klicka genom deras bloggar. Jag kom fram till att allt bara är PRtrick och att Amir är en inhyrd PRmänniska [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Dessie (Du röstade på detta alternativ)

McLuver:

Kissie (mjau)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Kissie (mjau) (Du röstade på detta alternativ)

Dock tätt följd av Krillebooi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kissie är absolut djävla cp-värst

jag känner inget superextremt hat mot blondinbella, hon har korkade åsikter, korkade prioriteringar osv men jag tror inte hon är ointelligent och någonstans verkar hon ju ändå tänka rätt ibland om vissa saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men bara genom att se you-tubeklippets framsida (det man ser innan man trycker på play, för det gjorde jag aldrig) så kan jag uttala mig om att han är den äckligaste människa jag sett på flera dagar

Image

Kan nämnas att hans "stil" sprider sig som fan runt landet, var en artikel i expressen om det förut:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1651951/johnny-hetast-pa-natet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Tänker du reagera likadant ifall det blir zombieinvation?

För innan du vet ordet av kommer dessa människor skriva böcker och vara med i lets dance

Vad ska man göra då föreslår du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kissie är smart, hon tjänar pengar på att idioter går på allt de läser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar dem alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Krillebooi, cha cha! (Du röstade på detta alternativ)

EWWW

McLuver:

Kan nämnas att hans "stil" sprider sig som fan runt landet, var en artikel i expressen om det förut:

[bigsmile]
"Så fixar du stilen
Håret: Ska antingen vara färgat vitt eller svart. Föna och använd plattång för att hela håret ska bli rakt. Få till spretig-heten med vax - men det måste vara "billiga" märken som d:fi eller dax wax.
Ansiktet: Brun utan sol, brunkräm eller foundation. Det gör inget om det blir ränder eller flammigt, allt är tillåtet.
Munnen: Ett lager med Idominsalva gör läpparna fylliga och rosa.
Ögonen: Ett par solbrillor får gärna sitta på jämt.
Jeans: Byxorna ska vara av märket Evisu jeans. Går helst i tygskor,
Tofsar:3- 20 snoddar, gärna i olika färger som sätts längs med smalbenen så att byxorna kläms åt.
exempelvis från Fred Perry.
Strumpor: Antingen vita tubsockor från Intersport, eller halva små strumpor."
[shake][shake][shake][bigsmile][sad][cry][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kissie ser ut som en skyltdocka, bokstavligt talat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Amir (gay gay gay) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera