Aviseringar
Rensa alla

nya kompisar?


Ämnesstartare

Mitt sociala liv är helt dött typ. Suttit ensam hemma nåt år nu. Hur ska jag göra för att få nya vänner? Känner mig mer och mer ensam, vilket jag inte gjort förut, har alltid trivts själv. Men nu känns det annorlunda, särskilt nu när jag vet hur det är att ha flickvän osv.


   
Citera
Åtta

*suck*

Mitt liv inom några månader. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med en psykolog och fixa ett jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är 22, jobbar du? ingen normal människa där?


   
SvaraCitera

Gå till baren [bigcheers] Där kan du ragga människor när du är lagom full 😉 Bli inte en ensam alkoholist bara....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You are doomed.


   
SvaraCitera

Neisch klart han inte är 😛 Sluta vara så negativa. You're 22!


   
SvaraCitera

Ut ur lägenheten och ta en kurs i nåt whatever [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

built this way:

Gå till baren [bigcheers] Där kan du ragga människor när du är lagom full 😉 Bli inte en ensam alkoholist bara....

Eller prata med folk på stan, i köer etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Prata med en psykolog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack alla [smile]


   
SvaraCitera

sculptura:

Eller prata med folk på stan, i köer etc.

Men vi är i sverige remember. Om man snackar med nån i kön stirrar dom snett och tror att man är ett freak [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

built this way:

Men vi är i sverige remember. Om man snackar med nån i kön stirrar dom snett och tror att man är ett freak [rolleyes]

ja, men man kan göra det på ett fint sätt, typ "ursäkta, hur mycket är klockan?" Eller sådant.


   
SvaraCitera

sculptura:

ja, men man kan göra det på ett fint sätt, typ "ursäkta, hur mycket är klockan?" Eller sådant.

då ser personen i fråga skrämd ut och piper fram "halv 3" eller whatever och vänder sig om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

då ser personen i fråga skrämd ut och piper fram "halv 3" eller whatever och vänder sig om.

"Ahkay, snygg klocka, vart har du köpt den?"

XD

Jamen, något kan man göra.


   
SvaraCitera