Aviseringar
Rensa alla

Nya Nya funktioner-tråden


My dreams are her:

Att man kan länka svenska youtubfilmer.

se.youtube.com/

Är du galen? Tuben på svenska är helvetisk.

En grej är att experterna nästan aldrig svarar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Det här har jag sett som förslag förut, men lyfter fram det igen.
Gör så man kan lägga färg på folks nick i chatten. Så man kan urskilja smidigare

Där har du två bra poänger, vi fixar det.

Åtta:

Gör så att chatten faktiskt går att använda.

Du får nog precisera dig lite. Den fungerar väl(?)

jojOzZz:

En grej är att experterna nästan aldrig svarar.

Nej det där är nog vårt största och mest akuta problem. Dock letar jag för fullt efter "nya" experter.


   
SvaraCitera

Åtta:

Tab completion för vad...?

Namn i chatten à la irc.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Är du galen? Tuben på svenska är helvetisk.

En grej är att experterna nästan aldrig svarar.

Det är ju samma, bara med översatt text.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Namn i chatten à la irc.

Ja det saknar jag också, som gammal ircare [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Erik Nahlén:

Du får nog precisera dig lite. Den fungerar väl(?)

Nej. Tvärtom. För ett flertal användare, inklusive mig själv, så fungerar inte chatten. Det går att logga in, men inga kanaler finnes och efter en stund så blir man utsparkad med ett meddelande om att anslutning till servern inte hittas, eller någonting i stil med det.

Hampie:

Namn i chatten à la irc.

Äsch, känns ändå rätt meningslöst. Men visst, det skadar väl inte. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Nej. Tvärtom. För ett flertal användare, inklusive mig själv, så fungerar inte chatten.

Ojdå, det måste vi kolla upp.


   
SvaraCitera
Åtta

Erik Nahlén:

Ojdå, det måste vi kolla upp.

Hum, det här var intressant. Nu fungerar den. Det verkar som att den periodvis väljer att fungera, respektive inte fungera. Detta trots att jag sitter i exakt samma miljö.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Det är ju samma, bara med översatt text.

My dreams are her:

översatt text.

[cry]


   
SvaraCitera

Rensning av värdelösa moderatorer (Thundercracker, Mawns m.m) och sätt in nya själar som faktiskt kan UM's regler.
[mad]


   
SvaraCitera

Detta är väl ingen funktion men iaf så blir det fel för vissa användare där det står att de har 1 fotoalbum när de inte har något.


   
SvaraCitera

Väinämöinen:

Rensning av värdelösa moderatorer (Thundercracker, Mawns m.m) och sätt in nya själar som faktiskt kan UM's regler.

Intressant, är det något specifikt du tänker på? Skicka gärna ett PM med lite feedback till mig om vad du anser vara dåligt så ska jag gärna försöka bättra mig på den fronten.

[smile]

Kanske någon funktion där man anmäler moderatorer specifikt? Eller någon form av feedback tråd där seriösa synpunkter på moderatorer kan framföras.

/ Thundercracker.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

där det står att de har 1 fotoalbum när de inte har något.

Dolda fotoalbum som endast deras vänner kan se.

Thundercracker:

Intressant, är det något specifikt du tänker på?

Nej, tänker mest på att ett orange M skulle passa mig mer än dig, med tanke på min briljans.


   
SvaraCitera

Väinämöinen:

Dolda fotoalbum som endast deras vänner kan se.

Nej. Ifall du tittar på t ex min användare står det att jag har 2st album vilket jag ej har.


   
SvaraCitera

Väinämöinen:

Nej, tänker mest på att ett orange M skulle passa mig mer än dig, med tanke på min briljans.

Hur bedömer du det, jag antar att du är oseriös men om du nu inte är det?
Om du inte är nöjd med moderatorerna så borde du väl vara intresserad av någon form av funktion för att se till att de lämpligaste användarna är moderatorer?

Jag tror att flera är intresserade av detta, men det är upp till ledningen om de anser att det är möjligt att fixa någon form av tråd eller funktion där seriösa argument kan framföras. [smile]

DeathOrGlory:

Nej. Ifall du tittar på t ex min användare står det att jag har 2st album vilket jag ej har.

Jag tror det handlar om att du är avregistrerad men tillbaka tagen av en administratör.

Ska kolla upp det direkt!


   
SvaraCitera